Ana içeriğe atla

Nuxe Prodigieux le Parfum



Nuxe markasını ben meşhur kuru yağı ile tanıdım sonra kozmetik ürünleri derken şimdide Nuxe piyasaya parfüm çıkarmış. Nasıl bir koku olduğunu gerçekten merak etmeden duramadım açıkcası :)
Bu parfüm, Huile Prodigieuse çok amaçlı kuru yağ’ın kokusu ile tamamlanmış. 
Üst notalarında bergamot, mandarin ve portakal çiçeği, orta notalarında gül, gardenya ve manolya, alt notalarında ise vanilya ve hindistan cevizi kokularına sahip bir kokuymuş. Bende büyük merak uyandır, gördüğüm eczane'de kokusunu test edeceğim :)
Bu parfümün 50 ml fiyatı 169 TL'miş.

Siz bu ürünü gördünüz mü ya da kullandınız mı ?

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Ben Nuxe marka hiç bir şey kullanmadım henüz.. Kullanıcı yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder