Ana içeriğe atla

Alexa'ya Blogunuzu Ücretsiz Olarak Kaydettirin

Selamlar Blogcanlarım,
Daha önce sizlere Alexa'nın ne olduğunu kendi elimden geldiğince anlatmaya çalıştım okumayanlar buradan okuyabilir, bugünde sizlere Alexa'ya ücretsiz olarak blogunuzu nasıl eklersiniz onu anlatacağım.

İlk olarak http://www.alexa.com/plans sayfasına giriyorsunuz. Orada premium planlar ve özellikleri var biraz sayfada aşşağıya indiğinizde 
"You can create basic site comparisons or claim a site with a free Alexa account."
yazısı karşınıza çıkıyor orada claim a site üzerine geliyorsunuz orası bir link alan ve buraya tıklıyorsunuz.


Buraya tıkladığınızda sizi aşağıdaki sayfaya yönlendiriyor. Enter a site URL kısmına kendi blogunuzun linkini yazıyorsunuz ve continue butonuna tıklıyorsunuz.


Alexa sizler için bir bir kod üretiyor ve size 3 tane yöntem sunuyor kodu sitenize eklemeniz için. Ben 2. yöntemin daha kolay olduğunu düşünüyorum.


Yöntem 2 ye tıkladığınızda karşınıza aşağıdaki gibi bir kod parçası veriyor.
<meta name="alexaVerifyID" content="Alexa Kodu"/>

Bu kodu Blogger->Şablon->HTML düzenle diyorsunuz ve <head> kodun bulup altına ekleyeceğiz bu kodu. Bir kaç gün sonrada alexa değeriniz güncellenmeye başlıyor :)

Ek Bilgi : Bu kodu ekledikden sonra kaydedin ve sitenize girin. Sonra "Verify my ID" butonuna tıklayın. Aşağıdaki gibi başarılı mesajını alırsanız bu iş tamamdır :)


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. bu cok iyi oldu   Kullanıcıydım ama kodu koyunca etkisi olacağını bilmiyordum sayende birey daha öğrendim :x Dün yaptıktan sonra bende hazırlıyayım ipucu demiştim iyi yaptın çok işe yarıyor bu yazılar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradıysa ne mutlu bana :) İnşallah devamı gelecek :)
      Öpüyorum :)

      Sil
  2. ben de bir kontrol edeyim sayfamı teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir paylaşım olmuş ama okuduğum kadarıyla önce üye olmam gerekiyor. Teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye olma akışını ekstra belirtmedim canım ama evet üye olmak şart :)

      Sil
  4. Etkinlikten buldum sizi bu yazı süper olmuş kısa ve anlaşılır teşekkür ederim hemen deneyeceğim. Bana da beklerim http://istanbullukokosh.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Sonra nereden girip kontrol ediyoruz? Ben ekledim siteye kodu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodu ekledikden sonra güncellenmeye başlıyor alexa'daki değer alexa'ya girip dashboard'a tıkladığınızda değerinizi görmeniz gerekiyor :)

      Sil
  6. Boyle bırseyden habercim bıle yoktu bu güzel bılgı için çok teşekkurler sevgılerımle
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bloğunun yeni hali çok güzel cnm bol bloglamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenemne çok sevindim canım benimmm :* :*

      Sil
  8. Bilgi için teşekkürler, ben de bu konuları pek bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler, öyle güzel anlatmışsın ki ben bile yapabildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa böyle yorumlar almak çok güzell çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. çok güzel bi paylaşım olmuş ellerine sağlık hemen deneyeceğim:)))

    YanıtlaSil
  11. ben kaç defa denediysem hep hata verdi nerede hata yaptığımı bir türlü bulamadım, sonunda vazgeçtim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kodu yanlış yere koyuyor olabiir misin ?

      Sil
    2. Anlamadım ki. Kodu başlığın altından başlayıp koymadığım yer kalmadı ama yine de beceremedim ,(

      Sil
  12. Nice post and amazing blog!
    I'm now following you! follow me back on my blog!
    Kisses from:
    www.front-low.com

    YanıtlaSil
  13. Head altına ekledim son paragrafı anlamadım kuzum

    YanıtlaSil
  14. Canım ya geçen instagramdan da blogunu yeniledin sandım hemen takibe alıyorum demiştim ama sadece isim değişmiş sanırım, zaten takipteyim tatlım , bu arada alexa konusu önemli:) ele aldığın için teşekkürler,
    bana da beklerim :) www.lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım bende takip ediyorum seni :)

      Sil
  15. Merhabalar Sevgili Mehtap,
    Aydınlatıcı birbilgi paylaşımı olmuş …
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ediyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  16. tarayıcıya ekledim sıram da fena değil TR 5611 daha da iyi olabilir hala alexa ya bakılması bana çok ilkel geliyor ama bilemicem reklam veren firmalar neye göre veriyor henüz çözemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende bilemiyorum herkesin dilinde bir alexa o nedenle bende ekledim valla :)

      Sil

Yorum Gönder