Ana içeriğe atla

Çeyiz Alışverişi #3 : Bernardo Alışverişi

Selamlar Canlarım,

Hafta sonu ilk defa Özdilek Park AVM'ye gittim orada gezerken öyle bir Bernardo mağazasına girdik. Orada sadece bakıp çıkacaktık açıkcası birşey almayı planlamıyordum çünkü düğün tarihi belli olmadığı için çok fazla çeyiz alışverişi yapmakdan kaçınıyor. Evde koyacak yer yok aldıklarımızı sığdıramıyoruz :) 
Bernardo'daki satış danışmanı gerçekten çok ilgili ve yardım severdi anında ikna etti ve kocaman bir çeyiz seti almaya karar verdik :) 
Bernardo'nun çeyiz seti 2399 Tl'di ancak setin içindeki sofra takımını beğenmemedi. İçindeki set 1500 Tl değerindeydi ve bize üstünü eğer tamamlarsanız istediğiniz takımı seçebilirsiniz dedi.
Bizde annemle hep gidince beğendiğimiz bir set olan New Bone China serisinden Twinkle Platinum Square Yemek takımını seçtim ben kare ve kenarları gümüş şeritten oluşan sade şık bir takım :) Daha detaylı bakmak için tıktık.
Çeyiz Alışverişi #3 : Bernardo Mutfak Alışverişi
Bu takımın yanına yine sade bir çatal bıçak takımı seçtim. Detaylı bakmak için tıktık.




Çeyiz Alışverişi #3 : Bernardo Mutfak Alışverişi
Bu takımın yanında çok güzel bir 6 kişilik günlük yemek takımı seçtim ve bu yemek takımı hep gidip gelip baktığım almak istediğim bir setti sonunda benim oldun bebeğim :) Daha detaylı bakmak için tıktık.
Bunun yanında birde kahvaltı takımı vardı. Ben butterfly serisinden bir set seçtim. Aslında mavi olan seti seçecektim ancak mavi olan serinin mat bir seriydi be dokusu pürüzlüydü bu nedenle çiçekli olan pembe rengi tercih ettim :) Ama aklım mavide kalmış olabilir detaylı bakmak için tıktık :)

Bunun yanında seramik tencere seti vardı. Resimde gördüğünüz kırmızı ancak ben açık mavi olanından tercih ettim. Detaylı incelemek için tıktık.

Birde seramik tencere seti yanında çelik tencere seti hediye edildi. Daha satışa sunulmayan şubatta sunulacak olan kulpları silikon olan bir tencere seti vardı. O setin resmini ne yazıkki bulamadım :( Bu ürüne çok benzer Korkmaz markasında vardı bende bu resmi ekliyorum fikir olsun diye :) Aynı resimde gördüğünüz gibi kulpların iç kısmı silikon bu nedenle el yakma sorunu yok tam bana göre :)


Bu çelik tencere setinin yanında birde düdüklü tencere veriyorlardı ancak ben daha önce Essence markasından düdüklü tencere almıştım bu nedenle almak istemedim sağolsunlar onlarda bu ürün tutarında başka bir ürün alabilirsiniz dediler bende çay setim yokdu ve çay seti aldım.
Bu çay setine bayıldım şekerliği bile var incelemek için tıktık.

Bunun yanında çeydanlık ve cevze takımıda vardı setin içinde :)





Bence gayet güzel bir alışveriş oldu bir anca aldıklarımı kullanmak istiyorum :) Sizce nasıllar beğendiniz mi :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Çok güzel balım, dibim düştü bakarken. Nazar değmesin. Kısa sürede kullan inşallah. Kokulu öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşş bebeğimm çok teşekkür ediyorummm :) Bende öpüyorummmm :*

      Sil
  2. O pembiş takımlara bayıldımm :) Güle güle kullan canım böyle çeyiz alışverişleri yazıları bekliyorum senden bana da fikir olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki canım inşallah devamı gelecek :) Beğenmene çok sevindimmmm :* :*

      Sil
  3. Cnm hepsini kaca aldin merak ettim ben gecen sene bole bi takim almistim ama icinde seramik tencere seti yoktu onun yerine 12 kisilik bardak takimi vardi istedigim markalarin urunlerini tercih etmistim ve hepsini 1800 e almistim seninkini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsini 3000 e aldım canım normalde 2399 tl'di ben ancak o setdeki yemek takımlarını beğenmedim kare bir yemek takımı seçtim bu nedenle ekstra para ödedim :)

      Sil
  4. Merhabalar blogunu cok begeniyorum canm benimkine de beklerm :)
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel,iyi günlerde kullanın,kahvaltı takımını bende çok beğeniyorum,şimdilik kendimi zor tutuyorum almamak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim sağolun beğenmenize çok sevindim :)

      Sil

Yorum Gönder