Ana içeriğe atla

EVİNAL | Plasenta Özlü Yüz Temizleme Sütü

EVİNAL Plasenta Özlü Yüz Temizleme Sütü

Pazartesi gününden selamlar blogcanlarım,
Bugün sizlere yeni bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürün bana S&M firmasından denemem için yollanmıştı bu markanın önceden de başka ürünlerini denemiş ve memnun kalmıştım bu nedenle gözüm kapalı bu ürünüde denemeye başladım. Bu ürün plasenta özlü bir yüz temizleme sütü.

Bu ürün, normal ve karma ciltler için üretilmiş. 150 ml'lik bir ürün.

Ürünün vaatleri;

• göz çevresini makyaj kalıntılarından ve kirl erden temizler.

• cilde elastikiyet kazandırır ve göz çevresini ferahlatır.

• göz çevresi cilt rengini açar.

• cildi nemlendirir, cildin doğal koruma kalkanını destekler.



EVİNAL

Ürünün ambalajı, plastik ve tüp krem ürünler gibi bir kapağa sahip. Bu biraz işi zorlaştırıyor çünkü akışkan bir ürün olduğu için kapağı açar açmaz ürün gelmeye başlıyor.
Ürünü bayadır kullanıyorum, makyaj çıkartmakda çok başarılı bir ürün hem cildimi nemlendiriyor hemde temizlendiğini hissediyorsunuz. Cilt rengini açması ile ilgili bir etkisini görmedim ama dediği diğer tüm vaatleri yerine getiren bir ürün.
Bende yağ bezelerine ve alerjik bir reaksiyona neden olmadı bereketli bir ürün. Ben göz makyajımdan çok cilt makyajımı bu temizleme sütü ile temizliyorum. Bitince bir daha almak istediğim bir ürün.

Ürünün içeriği ve fiyatı ile ilgili bilgi almak isterseniz tıktık.
Mutlu Haftalar :)
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Makyaj temizleme urunlerine takintiliyim bir turlu istediyim urunu bulamiyorum en kisa zamanda bu urunu deneyefegim :) ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok takıntılıyım aslında hatta makyajımı temizlemek için 300 tane adımdan geçiyorum :D Yarım saat uğraşıyorum makyajım tam temizlensin diye :D

      Sil
  2. Temizleme sütü kullanmayı alışkanlık haline getirmedim , genelde misel solüsyonları tercih ediyorum.Plasenta özlü kremler , maskeler hep ilgimi çekmiştir. Yorumlarını okuduktan sonra denenmeye değer diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer temizleme sütü kullanmıyorsan çok güzel bir makyaj temizleme jeli var oda plasenta özlü sana onu tavsiye edebilirim makyaj temizleme sütünden daha güzel hatta :)

      Sil
  3. bu ürünü hiç duymamıştım sayende tanımış oldum denemeye değer bir ürün sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklı bir ürün canım denemeye değer diye düşünüyorum bende :)

      Sil
  4. keşke tüp ambalajda olmasaymış
    ne kadar süre gitti ürün 1 ayda yeterli oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tüp ambalaj olması kötü canım tüp olmasa daha çok giderdi bence ürün yaklaşık 1-1.5 ay kadar gidiyor bereketli bir ürün :)

      Sil
  5. Bu ürünü ilk kez senden duyuyorum ;) Enteresanmış

    YanıtlaSil
  6. ben de hapını duydum ama tabi bu çok farklı ilginç bir krem gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  7. Krem temizleyici hiç kullanmadım daha önce.. Ama bunu denemek istedi canım ;)

    YanıtlaSil
  8. Yağlıya dönükl karma ciltli olunca bu yapıdaki ürünleri tüx temizleme amaçlı kullanamıyorum. Doktorda öyle diyince iyice unuttum kullanmayı.. Güzel günlerde kullan sm in güzel ürünleri varr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder