Ana içeriğe atla

GlamGlow Supermud Yorumlarım


Selamlar Blogcanlarım,
Bayadır blogumun tasarımı, alan adı derken düzenli post giremedim ama geri döndüm. Daha bitmeyen tasarım ile ilk postumu yayınlıyorum.
Yılbaşı döneminde Sephora'nın biliyorsunuz hediye setleri oluyor. Bende uzun zamandır merak ettiğim ve denemek istediğim Glamglow ürünlerinin bir arada bulunduğu seti görünce almadan duramadım. Aldığımdan beri düzenli olarak kullanıyorum ve artık yorumlarıma gelebiliriz.
Ben sizlere herkesin çok denemek istediği bir ürün olan Supermud maskeden bahsedeceğim. Bu maske gözenek problemi olan ciltlere, sivilceli ve siyah noktası bulunan problemli ciltlere, beyaz noktalara iyi geldiğini vaad ediyor. Hem kadınların hemde erkeklerin kullanabildiği bir maske ve içerisinde paraben bulunmuyor. Bu ürün yapısında kömür ve kil ağırlıklı olmak üzere, asit ve bitki özleri içeriyor. 




Ürün piyasadaki çoğu ürüne göre fiyatı yüksek. Bende çok düşündüm alsam mı almasam mı söylenildiği kadar iyimidir bu paraya değer mi diye. Ama deli bir anıma gelip aldım.

Aldığımdan beri düzenli olarak kullandım ben ürünleri. Çok büyük umutlarla kullandım açıkcası. Ben karmadan yağlıya dönük bir cilt tipine sahibim. İlk kullandığım da tüm yüzüme (dudak ve göz çevresi hariç) diğer kullanımlarda t bölgeme özellikle sivilceli bölgelerde kullandım.

Metal, göz alıcı minicik bir ambalajı var ve direk şunu düşündüm sanırım ben bu parayı ambalajlarına verdim :D 


Paketi ilk açtığımda koyu gri yeşil bir ürün çıktı içinden kokusu yoğun bir nane kokusu yükseldi. Ben kokusundan çok rahatsız olmadım keskin kokuları sevdiğim için :)
Ürünü yüzüme uyguladığımda ilk dakikalarda hafif bir yanma hissettim ama sonra cildim alıştı ve geçti.
Ürünü ince bir tabaka halinde cilde sürüp 5-20 dakika arasında bekletmeniz tavsiye ediliyor.


Sürdükten sonra zamanla kuruyor ve ıslak görünüm kayboluyor.
Gelelim ürünle ilgili yorumlarıma, ürünü ilk kullandıkdan sonra cildimin gerçekten nefes aldığını temizlendiğini hissettim. Sivilce karşıtı bir ürün olduğu için cildimi kurutur diye düşünmüştüm ama öyle olmadı yumuşacık bir cildim oldu. Gözeneklerim resmen küçülmüştü bunun en büyük nedeni çok iyi temizlemiş olmasaydı ama tabiki bu gözeneklerimin küçülmesi kalıcı olmadı bir kaç gün sonra eski gözeneklerime merhaba dedim. Düzenli kullanıldığında belki gözenekler üzerinde kalıcı etkiye neden olabilir.

Bende kızarıklık, kaşıntı ve deformasyona neden olmadı. Sivilcelerimin daha hızlı geçmesine ve kurumasına yardımcı oldu.  Benim cildimde yoğun siyah nokta olmadığı için bu etkisi hakkında çok yorum yapamayacağım. Çıkarırken cildime zarar vermecek şekilde olan minik tanecikleri peeling etkisi yaratmasına neden oldu.
Sonuç olarak; evet çok güzel bir ürün cildin derinlemesine temizlenmesinde çok etkili ama bu fiyata değer mi derseniz bence değmez çünkü aşırı pahalı bir ürün. Bitince tekrar alır mıyım derseniz belki senede 1 kere alabilirim bunun nedeni 1 seans cilt bakımına vereceğim para ile bu ürünü alıp düzenli kullandığımda daha temiz bir cilde sahip olabilirim.
Diğer maske yorumlarımda en kısa zamanda burada olacak takipde kalın :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Çok merak ediyorum doğrusu, fakat bu paraya tam değecek mi onu bilemiyorum, güzel bir yazı olmuş tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim fiyatına nazaran değmiyor ama sephora'ya uğradığında testerını iste derim :)

      Sil
  2. Bence ürünü cilt bakımı ile hiç kıyaslama =) Onların yaptığım aşamalı işlemler ile bunun etkisinin aynı olacağını hiç düşünmüyorum =)) Avon'un siyah maskesi var aynı sekilde ferah hissettiğin rengi griye dönen anlatımlarından ona benzettim. Alsam mı diye düşünmüştüm ama Görkem'in de yorumunu görünce vazgeçtim almaktan açıkcası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptırdığım cilt bakımları ile aynı sonuçlara sahip canım bilmiyorum belki sen daha detaylı bir cilt bakımı yaptırmışsın ama ben yaptırdıklarıma kıyasala başarılı buldum :) Ama parasına bu kadarçık ürün değer mi diye sorarsan evet deymiyor :)

      Sil
  3. bana da gereksiz pahalı geldi hem ben cilt bakımını da çok seviyorum orada masajdı bakımdı derken eğleniyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok cilt bakımı yaptıramıyorum zamanım olmuyor falan o nedenle bu cildimi temizlemek anlamında başarılı geldi bana :)

      Sil
  4. Ya bu maskeyi merak ediyordum, ancak gecenlerde bir kozmetikciyle konustum bu maskenin satistan kaldirilacagi gibi bir sey söyledi, cilde cok agresifmis ve bircok kisi sikayette bulunmus. Ne kadar dogru bilemeyecegim, sonuc olarak almaktan cekindim. Senin yorumunu da görmek güzel oldu, tesekkürler kuzu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru olabilir canım keskin ve güçlü bir yapısı var bunun içinde mutlaka zararlı içerikler vardır :)
      Okuduğun için ben teşekkür ediyorum :)

      Sil
  5. merhaba canım uzun süredir izliyorum seni heryerde :))
    http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum izlediğiniz için :)

      Sil
  6. Net güzel açıklayıcı bir yazı olmuş ellerine sağlık.
    Yeni isminde hayırlı olsun sana bol şans getirsin canım.
    Takipdeyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum çok sağolll :) :*

      Öpüyorum :)

      Sil

Yorum Gönder