Ana içeriğe atla

Rival de Loop Natural Lift Fondoten 02 Numara




Selamlar Blogcanlarım,
Yine karlı bir sabaha uyandık, İstanbul bembeyaz :) Ben bugün sizlere #2ForallEvent sponsorlarımızdan biri olan Rossmann'ın bizler için getirdiği fondoten'den bahsetmek istiyorum size.

Bana gelen rengi 02 numara Naturel Rose rengi. Ürün cam şişede ve plasik bir pompası var. Ambalajı gayet sağlam görünüyor bu nedenle çantada rahatlıkla taşınabilen bir ürün.



Ürün kıvamlı bir yapıda ancak, hafif yağlı olması yüzde kolay dağıtılmasına neden oluyor. Parlak bitişli ve sarı alt tonlu bir ürün. Kapatıcılık özelliği orta diyebilirim. Günlük kullanım için gayet uygun bir ürün bence.


02 numarası bana biraz açık gelsede dağıttığım zaman ten rengimle uyum sağladı. Kışın ten rengim daha açık olduğu için kolaylıkla uygulayabiliyorum ama yaz için hem yağlı yapıda olması hemde rengin açık kalmasından dolayı uygulayabileceğimi sanmıyorum.

Ürün bende alerjik bir reaksiyona neden olmadı. Cildimde pullanma yapmadı. Sivilcelerimin kızarıklarını örtmek istediğim zaman tercih ettiğim bir ürün oldu kendisi :)

Ürün 30 ml ve sanırım 15 TL gibi bir satış fiyatı var gerçekten uygun fiyatlı bu nedenle şans verilebileceğini düşünüyorum :)
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Fiyatı gerçekten çok uygunmuş,denemek lazım.
    Güzel detaylı yazı için teşekkürler cnm.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım benimmm :) :*

      Sil
  2. Cok güzel bir inceleme olmus, görseller de iyi olmus böylelikle ciltte nasil durdugunu görmüs olduk. Tesekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çook sevindim canım benimmm :) :*

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. ben de kullanmaya başladım cnm,benim ki farklı..yakında bende de okuyabilirsin..iyi günlerde kullan kuzum
    öpüldünnn :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder