Ana içeriğe atla

Acemi Aşçı Mutfakda : Havuçlu-Tarçınlı Kek


Selamlar blogcanlarım,
Bugün farklı bir post ile karşınızdayım. Acemi ben canım tatlı çekimce mutfağa gireyim dedim normalde çok huyum değildir böyle mutfağa girip kek, börek yapmak kabul ediyorum çok hamarat biri değilim :D
Bayadır canım havuçlu, tarçınlı kek çekiyordu bende yapayım dedim kek sonuçta ne kadar zor olabilirki değil mi :D Böyle dediğime bakmayın bundan önce yaptığım keklerde dışı yanan ama içi çiğ kalan keklerimle ünlü oldum :D 
Kendime bir şans daha verdim ve başladım yapamaya :)

Malzemeler,
  • 2 Yumurta
  • 1 orta boy rendelenmiş havuç
  • 3/4 su bardağı şeker
  • 3/4 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı süt 
  • 2,5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı tarçın


Yapılışı,

Önce şeker ile yumurtayı çırpıyoruz baya böyle köpük kıvamına gelecek kadar çırptıkdan sonra içerisine sıvı yağ ve sütü ilave edip tekrardan karıştırıyoruz. Ayrı bir kapda un, kabartma tozu, vanilya ve tarçını karıştıyoruz. Bu un karışımını yavaş yavaş sıvı kek karışımımıza ekliyoruz. En son rendelenmiş havucumuzu ekleyip biraz daha karıştırıyoruz. Bizim o gün evde cevizimiz yoktu eğer sizde varsa içerisine tercihinize göre ekleyebilirsiniz güzel bir tadı oluyor. Yağlanmış kek kabımıza karışımızı döküyoruz. Önceden ısıttığım 180-200 derece arası fırına kekimizi koyuyoruz. Üzeri kızarınca pişmiş oluyor.

İşte bu kadar çok basit ve çok lezzetli bir tarif :) Ben çok sevdim bu arada küçük bir not düşmek istiyorum benim yaptığım kek çok şekerli değildi normalden biraz daha azdı şekeri siz isterseniz biraz daha fazla şeker koyabilirsiniz :)

Nasıl olmuş ?



Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. güzel gözüküyor cnm ben de bugün yapmaya niyetliydim arasına ve üstüne muhallebi koyarsan daha da lezzetli oluyor benden sölemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim bir dahaki sefere muhallebi ile deneyeceğimm :) Teşekkürler fikir için :)

      Sil
  2. Yaaa en en en sevdigim kek! Nefis görünüyor, ellerine saglik. Ben de isterim! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikiii gel gel sanada ayırdımm :)) :*

      Sil
  3. Hello!
    Congratulations!
    Welcome your blog is to accept, in the "International Directory Blogspot"
    Turkey Division No. 285
    This blog is for you! And it is also up to you to give it changes by the know with your friends
    Have a great day
    Sincerely
    Chris

    On the right side (see green) whole Country list! By clicking on it you will have the blog list of this country! And so the ability to communicate and interact with them. Language problem? Use the Google translator!
    The activity is only friendly.

    I give you badges for your blog
    http addresses are those where you will find the badge image
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg

    Investment badge on your blog entitles the status of "VIP"

    Our site does not ask for money! The activity is only friendly
    Please: Made know the "directory" Turkey with your friends and invite your friends
    "Unity makes strength"
    For other bloggers come and register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben geldim. Elinize sağlık. Havuçlu kek güzel olur gerçekten :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kekle başlar mutfak maceralarına devam edersiniz..Bence çokta güzel görünüyor ben bir dilim isterim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki buyrun gelin seve seve beğenmenize çokk sevindimm :) :*

      Sil
  6. Güzel post olmuş ama :) iştah açıcı. Ellerinize sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  7. Gayet güzel görünüyor.Ellerinize sağlık Sevgiler
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil

Yorum Gönder