Ana içeriğe atla

Ve Ben Nişanlandım :)

nişan elbisesi

Pazartesinden selamlar herkese,
Bu haftanın açılışını nişan detaylarım ile yapmaya karar verdim. 22.05.2015 Cuma günü 2008 yılından beri birlikte olduğum sevgilim ile ilişkimizi resmiyete döktük. 6 yıllık sevgili döneminden sonra artık nişanlı bir çift olarak hayatımıza devam ediyoruz. Evet biliyorum nişan postunda biraz geciktim ama sizlere güzel resimler sunabilmek için resimlerin gelmesini bekledim :) Şimdiden uyarıyorum hem bol resimli hem çok uzun bir post olacak bu post :)

Öncelikle en önemli konulardan biri olan nişan elbisemden bahsetmek istiyorum. Nişan elbisemi İstanbul / Kadıköy'de boğaya doğru çıkarken Gelinliklerin ve abiyelerin olduğu cadde üzerinden bir butikten aldım. Dürüst olayım kafamda hiç bir model yoktu bu nedenle çok zor olur seçmek diye düşünüyordum ama girdiğim 3. mağazada alıp çıktım :) Tabi alıp çıkmadım baktığım butikte seçtiğiniz modeli özel olarak üretiyorlardı bu nedenle ölçülerim aldındı ilk provadan sonra elbiseme kavuştum.

nişan resimleri

Elbisem beyaz ile krem rengi arasında bir ton üzerinde kristal taşlar bulunuyor alt kısımlarıda tülden oluşuyordu ve arkası uzundu. Çok içime sinerek aldım elbisemi ve gerçekten çok sevdim bazı görenler gelinliğe benzetti ama ben pek benzetmedim :) Fiyatlarınıda sizlerle paylaşayım nişanlanacak olanlara fikir olsun :) Elbisemi ben nakit olarak 1750 tl'ye aldım.
Ayakkabımı ve çantamı çekmemişim o heyecandan ama ikiside altın - lame rengi arasındaydı. Elbiseme uygun çantam ve ayakkabım olduğundan nişan için tekrar alma ihtiyacı duymadım :)


nişan saçı

Saçımı ve makyajımı Çekmeköy Tamer Uslu Kuaförde yaptırdım. Saçımı çok beğendim ama makyajımdan pek memnun kalmadım. Makyaj yapıldıktan 1-2 Saat sonra cildim alerjik reaksiyon gösterdi ve yüzüm kabarmaya başladı ne yazıkki :( Bu nedenle gecenin sonunda doğru çekilen resimlerde yanak bölgem kırmızı ve kabarık çıkmış ve ben heyecandan bunu hiç fark etmedim. 

Saçıma dağınık topuz yaptırdım aslında açık bırakmak istiyordum ama kuaförüm saçım çok ince telli olduğu için çabuk söneceğini söyledi bu nedenle yan tarafta toplanan dağınık topuz yaptı. 

nişan elbisesi

Tacımı canım çocukluk arkadaşım Hilal'im özel olarak yaptırmış çok mutlu etti beni bana sürpriz oldu çokta güzeldi elbisemin taşlarının aynısından kullanmışlardı gören herkes çok beğendi. :) Ona buradan çok teşekkür ediyorum :) Saçıma farklı bir hava kattı :)

nişan çikolatası

Masada bulanık çıkan ve ne yazıkki tek karesi bulunan nişan çiçeklerimi ve nişan çikolatamı görüyorsunuz ya da göremiyorsunuz :)

nişan tepsisi

Gelelim Nişan tepsime nişan tepsim gümüş kenarları altın renkliydi ben günlük hayatta da kullanılabilecek bir tepsi aldım ve kenarlarına çiçekler koydum, makas ise üzerinde taşlar olan bir makastı kimse tepsiyi fark etmedi zaten :) Bu nedenle bu detayın üzerinde bu kadar durulmasına gerek yokmuş bunu anladım :)

nikah şekeri

Nişan hediyeliklerimizi sevgilimle beraber seçtik,  aslında hazır alacaktık ama son anda yaşanan aksiliklerden dolayı biz Eminönü'ne gidip gerekli malzemeleri alıp kendimiz yaptık. Bunun detaylı postu yakında gelecek nar hediyeliklerimizi görenler çok beğendi :) Nar bereketi simgeler dediler inşAllah bereketli bir evliliğimiz olur :)

nişan organizasyonu

Ve gelelim nişanımızı unutulmaz kılan mekana. Nişanımız Radisson Blu -  Asia Otel'de gerçekleşti.  Tek kelime ile herşey harikaydı. Gördüğünüz tüm harika resimler otelde çekildi. Otel o kadar güzeldiki ekstra dış mekan çekimlerine ihtiyaç duymadık.

Otele öğleden sonra giriş yaptık rahat rahat hazırlanabilmemiz için özel oda verildi ve gerçekten bu özel oda kurtarıcımız oldu. Rahat rahat giyindik hazırlandık, yorulunca dinlendik.

Radisson Blu

Bize 80 kişilik açılabilen bahçeli bir bölüm ayırdılar. Herhangi bir organizasyon şirketine ihtiyaç duymadan tüm masalar çok özenli bir şekilde düzenlenmişti.

istanbul düğün yeri

Görüşmeye ilk geldiğimiz günden beri bizimle yakından ilgilenen Dilara Hanıma buradan çok teşekkür etmek istiyorum. Tüm gece yanımızdan ayrılmadı, bize çok destek oldu bu nedenle nişanımızı unutulmaz kırdı. Tüm çalışanlar güleryüzlü ve sıcakkanlıydı, acıktığımızda yemeğimiz, üşüdüğümüzde şalımız anında yanımızdaydı.
Sadece biz değil gelen tüm misafirlerimiz oteli ve organizasyonu çok beğendi.


Son olarak tüm bu güzel karelerin sahibi olan Ömer Berk Bey'e çok teşekkür ediyoruz. Bizim gibi poz veremeyen kasılan bir çiftin bile harika resimleri, geleceğe bırakılan anıları oldu. Berk Bey enerjisi, elektriği gerçekten çok yüksek biriydi. Bu nedenle onunla çalışmak çok rahattı. Stresimize stres katmadan çok doğal pozlar yakaladı. Bu önemli günümüzde yanımızda olan Berk bey ve tüm gecemizi kayıt altına alan Mahmut Bey'e çok teşekkür ediyorum. Bu resimler gibi daha onlarca harika resimlerimiz var bazılarını instagram hesabımdan paylaştım. Eğer bakmak isterseniz #mehtapnişanlanıyor hashtagi ile görebilirsiniz. 
Bu arada eğer sizde bu özel gününüzün unutulmaz olmasını istiyorsanız gözüm kapalı Radisson Blu oteli ve Berk bey'i tavsiye ederim. Memnun kalacağınıza eminim :) 

Emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkür ederim sayenizde unutulmaz bir gece geçirdim :) Umarım kınada, düğünde tekrar görüşürüz :)

Berk Bey'in çektiği resimleri görmek ve iletişime geçmek için tıktık.
Radisson Blu Otel hakkında daha detaylı bilgi almak için tıktık. Eğer Dilara hanımla iletişime geçmek isterseniz bana ulaşabilirsiniz iletişim bilgilerini sizinle paylaşabilirim.

İşte benim hayalini kurduğum günlerce uğraştığım nişanım böyleydi. Herşey hayalimdekinden güzel oldu umarım sizinde hayalini kurduğunuz herşey gerçek olur :) Bu kadar uzun bir postu okuduysanız eğer sabrınız için ayrıca tebrik ederim :) Bir sonraki postta görüşmek üzere :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Hello from Spain: congratulations on the wedding. You are very pretty. Your boyfriend and you are a beautiful couple.We keep in touch

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank u very much :) I am very happy for your comment :)

      Sil
  2. Beautiful post!

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşsuuuun,her şey çok güzel kusursuz görünüyor.Mutluluğun daim olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Fotoğraflar anlatımın siz herşey harika canım.İnsanın hayatında ki en önemli anlardan biridir nişan.Herşey gönlüne göre ve çok güzel olmuş.Kocamanından bir maşallah bırakıyorum buraya.Nişanlığını çok beğendim sanada çokkk yakışmış.Hayırlı uğurlu olsun tekrardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy yorumların, beğenmen beni çok mutlu etti canım benim çok teşekkür ederim :) Umarım seninde herşey gönlünce olur tüm hayallerin gerçek olur :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun :) hemen ders aldık,örnek aldık tabi..

    YanıtlaSil
  6. Very nice photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşsun ve çok yakışmışsınız canım.Nişanının yapıldığı mekan ve detaylarda harika.Düğününü de görürüz inşallah :) Mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim, beğenmene çok sevindim inşallah seninde gönlündeki herşey olur :) Darısı başına inşallah :)

      Sil
  8. congratulations! photos are wonderful)
    would you like to follow each other? Let me know and I follow you)
    http://www.blueberriesblog.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks your comment :) I will visit your blog :)

      Sil
    2. thank you for visiting my blog) I'm your 924 follower)

      Sil
  9. Tebrik ederim Allah tamamı erdirsin hep muylu olun :) Sevgiler LEZZET TRAMVAYI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benimmm çok sağoll :)

      Sil
  10. Tebrik ederim çok güzel görünüyorsunuz :) Radison otelde bir arkadaşım evlendi kuzeniminde kına organizasyonu oldu bizde çok memnun kalmıştık :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benim :) Sizinde memnun kalmanıza çok sevindim :)
      Öpüyorum :)

      Sil
  11. her şey çok güzel görünüyor Mehtapcım tebrik ederim mutluluklar diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canım çok sağoll :)

      Sil
  12. Beautiful post! Have a nice day!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Allah tamamına erdirsin mi denir..Hep mutlu olun inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım inşAllah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Tebrik ederim cnm tatli telasini bitirmissin otel tanidik geldi sanki ;) mutlu bi cift olun insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim otel Ataşehir'de belki geçerken falan görmüşsündür :)

      Sil
  15. cnm benim herşey harika olmuş,kuğu gibisin:) Herşeyin gönlünüzce olduğu günler sizinle olsun kuzummm..nikah tarihini sabırsızlıkla bekliyorum:)
    öptüm kocamanından:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindimmm :) Umarım en kısa zamanda nikah tarihini alacağız canım benimm :) :*
      Çok Öptüm :*

      Sil
  16. herşey o kadar muhteşem gözüküyor ki sizde öyle sevginiz daim olsun musmutlu bir hayat dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorum canım benim beğenmene çok sevindimmm :)

      Sil
  17. Ay mehtap duygulandım ya, Seni ilk blog açtığında da az da olsa tanıyan biri olarak sahiden ağladım oy neyse :)
    Hep mutlu olun inşallah Mutluluğunuza imreniyor insan inşallah ki hep mutluluğunuz anlatamayacak kadar çok mutlu olursun :)
    Sen şimdi çok güzel bir gelinde olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkür ederim darısı başına inşallah :) umarım seninde nişan postlarını okuruz en kısa zamanda inşallah :)

      Sil
    2. Rica ederim tatlımm beniim :)
      Amiin tatlım inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. ne güzel olmuş benim fıstığım

    YanıtlaSil
  19. harika görünüyorsun canım :) Çok mutlu ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benimmm çok sağolll :))

      Sil

Yorum Gönder