Ana içeriğe atla

Plaj Modası: 2015 Mayo - Bikini Modelleri

Plaj Modası: 2015 Mayo - Bikini
Selamlar ,
Yavaş yavaş tatile nereye gitsem arayışıları, bikini mayo modellerinin bakılmaya,  tatil çantama neler koysam acaba dönemine hoşgeldiniz. Haziran'da artık geldiğine göre artık resmi olarak yaz başladı.
Peki bu sene plajlarda neler moda ? Klasik modellerimi almayı tercih ediyorsunuz yoksa modaya uyup moda neyse onu almayı mı tercih ediyorsunuz.? Ben "Bana yakışan modadır" mottosu ile alışveriş yapmayı tercih ediyorum ama yinede bu sene farklı neler var diye merak edip moda dergilerini karıştırıp, moda sitelerine göz gezdirmeyide ihmal etmiyorum.

Hadi o zaman bu senenin mayo-bikini modasını incelemeye başlayalım,


halter yaka bikini modelleri1- Halter Yaka Bikini Modelleri: 
Bu sene en çok göreceğimiz modellerden biri olacağını tahmin ettiğim halter bikini modeli ile başlamak istiyorum. Yuvarlak yaka olan bu modellerin bazıları renk, bazılarıda model olarak iddialı ama ne olursa olsun pek benim tarzım değil.


2- Yüksek Bel Bikini Modelleri: 
Yüksek Bel Bikini Modelleri: Geçen yıldan başlayan yüksek bel modası bu senede devam ediyor. Çizgili, çiçekli, denizci modelleri benim en çok hoşuma giden modeller ancak boyu kısa biri olarak bana yakışmadığını düşünüyorum. Ne demişler her moda olanı her vücut taşıyamaz :)

3-  Volanlı Mayo Bikini Modelleri:  
Volanlı Mayo Bikini ModelleriSanırım geldik benim çok beğendiğim mayo bikini modellerinden volanlı tasarımlara. Bu volanlı tasarımlar yanlış hatırlamıyorsam 2 sezon öncede vitrinlerde vardı sonra
yerini püsküllü modellere bıraktılar ama sanırım bu senede plajlarda bu modellerden göreceğiz. Bu modellerin en sevdiğim yanlarından biri göğüs kısmı küçük olanlar için kurtarıcı olmaları. Göğüsler olduğundan daha büyük gösteren bu modellerden birini tercih edeceğim gibi görünüyor :)


4- Transparan Detaylar : 
Transparan mayoÇok iddialı modellerden biri olan ve genelde mayolarda kullanılan transparan detaylar bu senede kullanılmış. Bu modeller eğer gerçekten bir maken ölçülerine sahipseniz kullanabileceğiniz bunun için bile cesaret isteyen bir tarz.  

5- Helenistik Bikini Modelleri: 
Helenistik Bikini ModelleriBu sene mode olan ve benim çok beğendiğim modellerden biri helenistik bikinler. Bikinilerin üst kısmının helen bağlama tarzı modellenmesi çok şık ve bir o kadarda çekici hava yaratmış. Bu modelin tek kusuru göğüslerin olduğundan daha küçük göstermesi olabilir. Yani eğer göğüsleriniz küçükse yokmuş gibi bir görüntü ile karşılaşabilirsiniz :)






6- Straplez  Bikini Modelleri: 
Straplez  Bikini Modelleri
Straplez bikini modelleri her sezon olduğu gibi bu sezonda joker modeller her vücut tipinin kullanabildiği her ortama ayak uydurabilen bu modeller tam bir kurtarıcı ve eminim neredeyse herkesin straplez bir bikinisi vardır.

7- Uzun Kol Mayo-Bikini Modası:
Uzun Kol Mayo-Bikini ModasıBu sezon dikkat çeken modellerden biride uzun kollu mayo, bikini modelleri. Uzun kol mayolar yüzücülerin tercih ettiği modeller olsada plaj modası için bunu kim tercih eder bilemiyorum. Ama itiraf etmek gerekirse uzun kollu modellerde kullanılan desenler çok göz alıcı. 
Ben muhtemelen klasikten vazgeçmeyip straplez, volanlı modellerden tercih edeceğim. Peki siz bu sene tercihinizi hangi modelden yana kullanacaksınız ?

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. I love it the Yüksek Bel Bikini Modelleri
    That look super pretty
    xx

    www.sakuranko.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder