Ana içeriğe atla

Eklips Konjac Sünger - Makyaj Temizleme Süngeri

Eklips Konjac Sünger

Güzel bir cumartesi gününden selamlar herkese,
bugün sizlere son zamanlardaki favori cilt bakım ürünümden bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır konjac sügerlerin methini duyuyor ve bende denemek istiyordum ama bir süngere 30-40 tl gibi bir ücret vermek istemiyordum. Gratis mağazalarında satılan Benri markasının Konjac sünger çıkardığını duyunca hemen kaptım.
2 Farklı çeşidi vardı bendeki yeşil renk ama aralarında ne gibi bir fark var bilemiyorum arkasında da aynı şeyler yazıyordu bende yeşilini aldım. :)
Bu sünger %100 doğal bitkisel liflerden yapılmış ve tüm cilt tipleri için uygunmuş.

Eklips Konjac Sünger


Ben süngerin üzerine temizleme jeli koyup, köpürtüyorum daha sonra cildime dairesel hareketlerle masaj yapar gibi uyguluyorum. Tüm makyajım temizlenene kadar cildime masaj yapar gibi uyguluyorum daha sonra süngeri iyicene yıkıyorum ve sıkıyorum. Süngerin kuruması için süngere bağlı olan ip yardımı ile bir yere asıyorum.
Sizlere tavsiyem kesinlikle bu süngeri ıslakken kapalı bir ortamda bırakmayın hava ile temas halinde olsun kuruması sağlansın. Eğer ıslak bırakılırsa bakteri üremesi çok fazla olur böylece cildinizi temizlemekten sonra zarar vermiş olursunuz. Kuruduktan sonra sünger taş gibi oluyor biraz suyun altında tutarsanız eski yumuşak haline geri dönecektir.
Daha iyi sonuçlar alabilmek için 2 ayda 1 bu süngerin yenilenmesi gerektiğini ürün paketinde yazmışlar. Daha hijyenik olması açısından 2 ayda 1 değiştirmenizde fayda var.

Eklips Konjac Sünger


Bu sünger kesinlikle cildimi tahriş etmedi ve cildimde alerjik bir reaksiyona neden olmadı. Bu sünger  sayesinde  cildim sanki daha canlı ve sağlıklı görünüyor. Düzenli olarak her akşam kullanıyorum ve masaj yapar gibi uygulanması cildimin dinlenmesini, tazelenmesini sağlıyor. Her akşam bu ürünü kullanmamla birlikte sivilce oluşumun azalma başladı, cildim eskisi kadar çok yağlanmıyor ve gün içinde fazla parlama yapmıyor. Hatta abartıyor muyum bilemiyorum ama sanki gözeneklerim ve göz altlarımda bulunan beyaz yağ bezelerimde küçülme meydana gelmeye başladı. Kısaca ben o kadar çok memnun kaldım ki sivilce sorunu yaşayan ergenlik dönemindeki kardeşime de bir tane bu süngerden aldım, benim tavsiyelerimle ofisteki kızlara da bu süngerden aldık öğrendiğime göre onlarda çok memnun kalmışlar. 
Uzun lafın kısası eğer sizinde aşırı yağlanma probleminiz varsa ve cildinizin gerçekten temizlendiğini, arındığını hissetmek istiyorsanız bu ürünü almanızı tavsiye ederim.
Gratis mağazalarında 14 tl'ye satılmaktadır.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. okadar ıyıyse kesın denemelı :) gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
  2. açıkcası ben bi etkisini görmedim gibi. o nedenle ecotools süngerlerle devam :)

    YanıtlaSil
  3. ben orijinal konjac kullanıyorum şu an hala bunu açıp deneyemedim ama deneyenler çok memnunlar bir daha konjaca o kadar para vermeyeceğiz anlaşılan :-))

    YanıtlaSil
  4. Looks amazing! *^*
    I'm following you, I hope you can follow me back or check out my blog <3

    fume,
    sleepy-deer.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder