Ana içeriğe atla

Lipton ile 21 Günlük TeaTox'a Var Mısınız?

Lipton Türkiye


Selamlar blogcanlarım,
Geçenlerde sizlere göbeğimizden kurtulmak için evde yapılacak egzersizlerden bahsetmiş. Eğer okumak isterseniz tıktık.  Egzersizlere destek olacak ürünlerden biri doğal çaylardır. Bu çaylar sindirimin sistemimizin daha hızlı çalışmasına destek olur bu nedenle fit bir vücuda sahip olmak isteyen, yada ödemlerinden kurtulmak isteyenler doğal çaylardan destek alırlar. Benim içinde bikini sezonu açıldığına göre şişkinliklerimden kurtulma vakti geldi. Bu nedenle kendime bir detox programı yapmaya başladım.

 Geçen gün Lipton Türkiye'den gelen paket tamda yapmak istediğim detox öncesi ilaç gibi geldi. Yapmak istediğim programa bu çaylar çok destek olacak.
Ayrıca Lipton bu çayları kullanarak  21 günlük bir TeaTox programı sunmuş. 3 haftadan oluşan bu programda her hafta farklı çaylarla metabolizmamız desteklenecek. 

1. Hafta "Bahar dinginliği"
2. Hafta "Bahar Yenilenmesi"
3.Hafta "Bahar Enerjisi"
lipton teatox

Eğer sizde benim gibi Lipton ile TeaTox programına katılmak isterseniz detaylı listeye www.lipton.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Bu programa katılanlar #LiptonTeatox etiketiyle sosyal medyada paylaşmayı unutmasın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. süpermiş güle güle kullan canım bende bloğa bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. great post:)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. siyah çay severim ben daha çok tüketirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder