Ana içeriğe atla

Fresh'n Soft'tan Gelen Ürünler

Fresh'n Soft

Selamlar blogcanlarım,
Geçenlerde Fresh'n Soft'tan çok güzel bir paket aldım. İçerisinde günlük hayatta lazım olan tüm ürünler vardı. Hemde bu pakette evde en çok tükettiğim ürünler bulunuyordu. Bu paketin içerisinde,
Makyaj temizleme mendilleri
Makyaj temizleme pamuğu
Makyaj düzeltme çubuğu
Asetonsuz Oje Çıkarıcı
Ter emici yapraklar

Tüm ürünler gerçekten çok başarılıydı. Özellikle makyaj düzeltme çubuğu ve makyaj temizleme pamuğuna bayıldım. Her sabah mutlaka göz makyajımda hatalar yapıyorum ve bunu hemen makyaj düzeltme çubuğu ile düzeltiyorum gerçekten çok başarılı ben önceleri kulak çubuğu ile halletmeye çalışıyordum ama bu ürün gerçekten kulak çubuğundan daha iyi performans sağlıyor.

Fresh'n Soft

Bir diğer favorim makyaj temizleme pamuğu, makyaj temizleme pamuğu konusunda çok seçiciyim. Bunun en büyük nedeni kenarları dikişli olan pamuklar istemeden cildimi tahriş ediyor bende dikişsiz ürün seçmeye çalışıyorum. Dikişli olan bu pamuklar gerçekten çok yumuşak ve başarılı tek bir pamuk ile göz makyajımın bile çoğunu çıkarabiliyorum.

Asetonsuz oje çıkarıcı ise kullandığım diğer asetonsuz oje çıkarıcılarına nazaran çok iyi, ben asetonsuz ürünlerle oje çıkarmaya uğraşmak istemiyorum genelde 10 sn'de ojeler çıkacakken bu süre çok uzuyor. Bu nedenle ne kadar zararlı olduğunu bilsemde tercihlerimi hep asetondan yana kullanıyorum. Ama bu Fresh'n Soft'un asetonsuz oje çıkarıcısı ile tanıştıktan sonra asetonların papucu dama atıldı.

Bu arada erkek kardeşim benden hemen Ter emici yaprakları kaptı. Çok terleyen biri olduğu için kendisine ilaç gibi geldi bu yapraklar :)

Bu güzel paket için Fresh'n Soft'a çok teşekkür ediyorum. Çok güzel ürünlerle tanıştım bu sayede :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. canım benim ne hoş bi paket olmuş güle güle kullan bende makyaj düzeltme çubuklarına bayılıyorum her gün en büyük kurtarıcımlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :) Evet gerçekten makyaj temizleme çubukları kurtarıcı oluyor ya :)

      Sil
  2. Ter emici yapraklar çok kullanışlı cnaım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanmadım ama kardeşimin favorisi bana vermedi :D

      Sil
  3. Makyaj temizleme pamuklari sanirim bugune kadar gorduklerim arasinda en kalitelisi gibi duruyor belki biliyorsundur gratislerde swispers markasinin pamuklari boyle dokulu falan ama inanilmaz pahali o yuzden hic almadim ama fresh'n soft gorsem kesin alirdim ki bu marka cocuklugumuzun markasi bundan baska islak mendilin kokusunu sevmezdim ben :) halen de markayi cok severim hepsini gule gule kullan ter emici mendillerini ozellikle merak ediyorum en kisa zamanda edinicem sanirim hos yaz icin kullanilamaz ama sonraki zamanlarda cok is gorur diye dusunuyorum ayrica benim bloguma da gelirsen cook sevinirim sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde gördüğüm en kaliteli makyaj temizleme pamuklarından biri gerçekten :) Ben bu markayı uzun zamandır görmüyordum görünce çok sevindim :) Elbette bloguna uğrayacağım :)

      Sil
  4. Great post! :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Hello from Spain: great products. We keep in touch

    YanıtlaSil

Yorum Gönder