Ana içeriğe atla

Vaseline Baby Yorumlarım


Pazar gününden günaydınlar sevgili blogcanlarım,

Bebek ürünlerine özellikle bayılıyorum, içeriğinin diğer ürünlere nazaran daha temiz olmasının bunda etkiside büyük olabilir tabiki. Vaseline baby Watsons'dan aldığım bir ürün, her derde deva gibi özellikle kış ayları için olmazsa olmazlarımdan.

Benim cildim özellikle kış günlerinde çok fazla kuruyor. Başta dudaklarım, ellerim dirseklerim topuklarım kış aylarında alarm veriyor. Bende Vaseline'i dirseklerime ve topuklarıma daha çok uyguluyorum. Uyguladığım anda yumuşadıklarını hissediyorum.



İçerisinde Gül ve Hindistan cevizi yağları var bu cildin yumuşamasını ve pürüzsüz hale gelmesini sağlıyor. Bebeklerde pişik için kullanıma uygun bir ürün.
100 ml'lik bir ürün sarı gibi görünsede şeffaf bir yapısı var elinize aldığınız da hemen eriyor. Kokusu çok güzel. Özellikle kış günleri için vazgeçilmeniz olabilir :)
Ben bu ürünü manikür yaparkende kullanıyorum tırnak kenarlarındaki ölü derinin yumuşamasını sağlıyor. Kısaca benim evde mutlaka bulunan ürünlerimin başında gelir :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. great post dear!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Thnks for visiting my blog..m following u on gfc.

    Aditi
    So-Saree
    www.sosaree.in

    YanıtlaSil
  3. Baby vaseline, oh cute. ;)
    |
    Apeksha | Instagram | Facebook | Twitter | Bloglovin' | Tumblr

    Love & Kisses
    Apeksha

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar gerek varmıs dedım kendı kendıme ;)

    YanıtlaSil
  5. Thank you a lot for your comment and follow. I'm following you too on GFC! <3

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  6. Güzel ve gerekli bir ürüne benziyor.Takipteyim....pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Klasik vaselinler gibi yapış yapış yapmaması güzelmiş. Bir deneyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. Nice blog!
    I've just followed, would you follow me back?

    YanıtlaSil
  9. Great post!
    Maybe we can follow to each other? :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. I love vaseline! its so effected for chapped lips!
    www.samanthamariko.com

    YanıtlaSil
  11. Amazing post again <3
    Dear can you click in link in my last post? It is really important for me <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Gosto dos produtos da Vasenol.

    Isabel Sá
    https://brilhos-da-moda.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  13. Great post. I usually use this vaseline, too! :) I wondered if you would like to follow each other via GFC and Instagram. Let me know on my blog. That would be really awesome! :)
    a-fashionable-rendezvous.blogspot.de

    YanıtlaSil
  14. Thank you so much . I like your blog too :) Now I follow you :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Vaseline such a great product! :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder