Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : COSMED Ultrasense CC Krem

COSMED Ultrasense CC Krem

Cumartesi sabahından günaydınlar blogcanlarım,
bu cumartesi sizlere 4 blogger 1 ürün postlarımızla merhaba diyoruz. Bu haftaki konuğumuz bir tük markası olan Cosmed.

Cosmed benim daha önce ürünlerini kullandığım ve güvendiğim bir marka. Bu postta sizlere bu markanın yeni piyasaya sunduğu Ultrasense CC Krem'den bahsedeceğim.

COSMED Ultrasense CC Krem

Bu CC krem'in en güzel özelliği aşırı hassas ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün olması. Benim cildim ürünlere çok çabuk reaksiyon gösteren ve hassas yapılı bir cilt bu nedenle cildim bu ürünü sevecek mi diye merak ederek kullandım.


Ultrasense CC krem, hassas cilterin 8 ihtiyacını bu üründe karşıladığını iddia ediyor. 
  • Cilt barıyerini onarma
  • Kılcal damar hassasiyetine karşı etki
  • Cilt tonu eşitleme
  • Kızarıklık giderme
  • Yağlı his bırakmayan özellik
  • UV koruma
  • Nemlendirme 
COSMED Ultrasense CC Krem

Ürünün kapatıcılığı orta seviyede zaten CC kremlerin yüksek kapatıcı özellikleri olmuyor ama benim cildim için yeterli gelen bir kapatıcılıkda. Cilt tarafından çok güzel emiliyor. Yüzümde bir ağırlık bıramıyor. Ürünün bende ki rengi light ve cilt tonuma çok güzel uydu.  Ayrıca içerisinde bulunan SPF 20 yazında bu ürünü gönül rahatlığı ile kullanabilmemizi sağlar. Ben kışın bile güneş koruyucusu kullanan biriyim cildim lekenmeye çok müsait olduğu için ancak bu ürünü kullandığım zaman güneş kremi kullanamama gerek kalmıyor.

COSMED Ultrasense CC Krem

Çok katı olmasa da yumuşak bir kıvamı var. Homojen olarak rahatça yüzümde dağıtabildim.  Bu ürün bende sivilceye neden olmadı, kurutmadı ve yağlı bir his bırakmadı. Nemlendirme özelliği için bir şey diyemiyorum çünkü makyaj yapmadan önce cildimi iyice nemlendirmek benim alışkanlığım :)

Ürün pompalı ambalaja sahip ve tek sıkışta biraz fazla ürün gelebiliyor bu nedenle bazen ziyan olma durumu var birde bende ki ürün light rengi ancak ben buğday tenli biriyim ne kadar resimde cilt tonumla arada baya fark varmış gibi görünse de, benim ten rengimle gayet örtüştü cildim ile bütünleşti bu nedenle sadece renk skalasında problem yaşayabilirsiniz almadan önce test etmenizi tavsiye ederim :) 

Sonuç olarak benim günlük olarak son dönemlerde elimin sürekli bu cc kreme gittiği bir ürün ben severek kullanıyorum sizinde kullanacağınızı düşünüyorum :)

Cosmed hakkında daha detaylı bilgi almak için web sitelerini ve sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın :)

Ve son olarak diğer kızlarıda okumayı unutmayın :)
İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. yazınızda önce "Ürünün bende ki rengi medium ve cilt tonuma çok güzel uydu." demişsiniz daha sonra " birde bende ki ürün light rengi ancak ben buğday tenli biriyim..." demişsiniz anlayamadım sizdeki rengi hangisi :) benim gibi insanlar bir ürün alacakları zaman sizin gibi blogerlardan yardım alıyor ancak böyle yazılarla karşılaşınca samimiyet değil sadece reklam kaygısı olduğunu düşünüyorum. Yazdığınızı tekrar okumamışsınız bile!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder