Ana içeriğe atla

Moshos Garden : Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi

Moshos Garden : Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi

Karlı bir günden merhabalar blogcanlarım, Bugün sizlere soğuk kış günlerinden sizi ısıtacak, cildinizin kuruluğunu giderip, derinlemesine temizlik sağlayacak bir üründen bahsetmek istiyorum.
Bu ürün Moshos Garden markasına ait sıcak havlu yüz temizleyicisi. Bu ürünün methini çok duymuştum ve bende dayanamayıp bu üründen satın aldım. İlk aldığım katı yağ formunda olan ürüne açıkçası şüphe ile yaklaştım neden derseniz ben karmadan yağlıya dönük bir cilt yapısına sahibim. Bu nedenle oluşan yağ bezelerim ve t bölgemde oluşan bir yağlanma problemim var. Yağlı bir cildi, yağ formunda olan bir ürün ile temizlemek ilk önce yanlış gibi gelse de en azından 1 kere şans vermem gerektiğini düşündüm.
Moshos Garden : Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi
Yukarıda gördüğünüz gibi ürün katı formda, bir kısmını avucunuzun içine aldığınızda elinizin sıcaklığı ile eriyor yada kullanmadan 1 dakika önce kaloriferin üzerine koyarsanız hemen sıvı forma geçen bir ürün.
Bu ürün makyajınızın tamamını çıkarabilirsiniz sadece makyaj çıkarmak için kullanabilirsiniz ancak ben bunun için kullanmıyorum ben daha çok gözeneklerimin temizlenmesi ve cildimin derinliklerine inen makyaj kalıntılarından kurtulmak için kullanıyorum.
Önce belli bir miktar su kaynatıyorum ve bu suyun içine bu ürünün yanında verilen havluyu koyuyorum iyicene ıslanıyor. Bende o sırada hafif sıvı formda olan ürünü parmaklarımla yüzüme masaj yapar gibi uyguluyorum dairesel hareketlerle. Gözlerime daha çok kirpiklerime kullanıyorum ki maskaranın kalıntılarını iyice çıkarsın diye. İyicene yüzüme yedirdikten sonra sıcak suyun içinde beklettiğim yüz havlusu ile cildim deki yağı temizliyorum. Tertemiz cildim tüm makyajımı çıkardım deseniz bile o havlunun rengini gördüğünüzde çok şaşıracaksınız.

Moshos Garden : Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi

Ben düzenli olarak her gün kullanmaya çalışıyorum. Bu konu çok başarılı olamasam da haftada en az 3 -4 kere kullanıyorum ve etkisi muhteşem. Gözeneklerimin temizlendiğini hatta küçüldüğünü fark edebiliyorum. Göz altlarımda olan yağ bezeleri küçüldü sanki. Kullandıkdan sonra cildim yumuşacık oluyor. Benim cildimde ekstra bir yağlanma ya da yağ bezesi oluşturma gibi bir durum olmadı. Alerjik bir reaksiyona da neden olmadı. Kısaca ben bu ürüne bayıldım. Bir kutu bitti yenisine başladım bile. İlk indirimde alıp yedeklemeyi düşünüyorum.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Çok ilginç bir ürünmüş.. Ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de çok ilgimi çekti. farklı şeyleri çok seviyorum. güzel bi inceleme olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. great post dear!!!
    happy w.
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. yorumlarını bekliyorum. bende bir deneyeyim. Merak ediyorum sonuçları paylaşacağım blogumda

    YanıtlaSil
  5. farklı imiş. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandir en merak ettigim urun kesinlikle en kisa zamanda bende siparisimi verecegim :)

    YanıtlaSil
  7. ben daha deneyemedim bu ürünü mehtapcım

    YanıtlaSil
  8. aynı markanın kil maskesi vardı bende başarılı bir ürün bunu denemedim ama..

    YanıtlaSil
  9. bu tür ürünleri duyup ama deneyemeyenlerdenim ilk fırsatta deneyeceğim bu yazıdan sonra

    YanıtlaSil

Yorum Gönder