Ana içeriğe atla

Cupcake Party Etkinliği


Selamlar sevgili blogcanlarım,
Geçen hafta bilgisayarımın olmaması sizden biraz uzak kalmama neden oldu ama işte döndüm buradayım :)
Öncelikle sevgilisi olan olmayan herkesin sevgililer günü kutlu olsun bana göre sevgililer günü illa sevgili ile kutlanacak bir gün değil bence bir sevgi günü :) Anneyle kutlanır baba ile kutlanır sevdiğin herkesle kutlanır bu nedenle sizi veriyorum ve sevgililer günümüz kutlu olsun diyorum :)
Bugün sizlere geçen hafta katıldığım bir etkinlikten bahsetmek istiyorum.

Geçen hafta pazar günü Basilico Restoranın ev sahipliği yaptığı harika bir davet organizasyon edilmişti. Bu organizasyonu yapan Sevgili Tülin Kalkan (Pasta Kasrı), Didem Kaya (Didem Cakes) ve Çilem Güney Kişmir'e (Şımarık Tatlar) davetleri için çok teşekkür ediyorum.

Bu davetlerin en güzel yanlarından biri görüşmediğin blogger arkadaşların ile hasret gidermek. Sevdiğim arkadaşlarımı görmüş ve onlarla uzun uzun sohbet ettiğim için çok mutluyum.

Etkinliğe gelirsek tek kelime ile harika ağırlandık. Özellikle Tülin hanımın sıcak ve içten davranışları ile çok şımardım. Daha önce tanışmamış olmamıza rağmen sanki kırk yıldır dostmuşuz gibi beni ağırlaması bana yaklaşımı, sıcak kanlılığı için ona buradan tekrar teşekkür ediyorum.
Etkinliğin ev sahibi Basilico bizi değim yerindeyse bizi kapıda karşıladı her dakika bir eksiğimiz olup olmadığını kontrol etti, tüm çalışanları bizimle yakından ilgilendi ben bu kadar misafirperver bir ev sahibi görmedim.
Bizler için çok özenli bir menü hazırlamışlardı, etkinlik bittiğinde az kalsın patlayacaktık :)

Hadi detayları incelemeye başlayalım :)



İçeri girer germez burnumuza gelen harika kokunun sorumlusu Partylite'dı :)


İşte etkinliğimizin güzel ev sahipleri :)


Kuzu tandır tek kelime ile harikaydı :)



Kızlarımızda çok güzeller :)


Ve karşınızda Gülsen'in yakışıklı oğlu Kerem :)


Ve hepimizin ağzının sularının akmasına neden olan fondu nün meyveleri ile kapanışı yapıyorum :) Bayıla bayıla yedik :)
Daha fazla resim için instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın :)

Bizi bu etkinlik de yalnız bırakmayan sponsorlarımızın listesi bir sonraki postta olacak :) Şimdilik görüşürüz :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Great Post :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. very good blog!
    What do you think about the sequence on GFC / Bloglovin / Facebook? If you want to let me know :)
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bardzo ciekawy post, zdjęcie piękne. :))
    Pozdrawiam, Alicja z
    Okiem barwnej poetki (aby wejść - kliknij tutaj)

    YanıtlaSil
  4. sırf bu tür etkinliklere blogger arkadaşları görmek için gittiğim doğrudur :) denenecek ürünler ve yeni lezzetler keşfetmenin tadını bir sonraki yazının yorumuna yazacağım :P

    YanıtlaSil
  5. All the food looks so yummy!! I'm hungry now!!!
    xxxxxxxx

    http://segenswunsche.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  6. Hello !
    You have a nice blog ! <333
    I'm following you <33
    Regards Veronica <33
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. So yummy ! ^-^
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  8. I'm following you on gfc:)

    YanıtlaSil
  9. Tea parties are so cute!!! :D Love the cupcakes! I hope you can come by my bloggie and visit too!

    xo,
    Christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Thank you for commenting and following my blog! You have such a good blog and I follow you back<3

    http://sashashut.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. fotoğraflar da 10 numara mehtapcım, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Harika bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. ayy o fonfü ahhh .
    Yakışıklı oğlumda seni beğenmiş ablasıııı

    YanıtlaSil
  14. Harika bir etkinlik olmus canim ne guzel goru uyorsu uz :)

    YanıtlaSil
  15. Nice photo! You're sooooo beautiful <33

    click in the links? Please, baby <3 http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    YanıtlaSil
  16. aynı etkinliği az önce makyaj kelebeğinin sayfasında görmüştüm. ne güzel bir etkinlik olmuş. keyifli nice güzel etkinliklerde varolmanızı ve bize böylesi güzel yansıtmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  17. Davetime geldiğin için ben teşekkür ederim tatlım :) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  18. Tatlı arkadaşım seninle tekrar bir arada olmak çok keyifliydi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder