Ana içeriğe atla

Huncalife Delight Therapy Serisi

Huncalife Delight Therapy Serisi

Pazartesi gününden günaydınlar blogcanlar,
bundan birkaç hafta önce elime çok güzel bir paket geçti beni instagram'dan takip edenler bilirler, Huncalife bana denemem ürünler gönderdiler. Bende uzun zamandır deniyorum ve artık burada bahsetmemin zamanı geldi :)

Bana gelen paket içerisinde Delight Therapy serisinden peeling, yüz kremi ve göz jeli vardı. Bu seri nar özlü ve ürünleri açar açmaz güzel bir koku ile karşılıyor sizi. Bu ürünlerin en güzel özelliklerinden biri, paraben, silikon gibi zararlı içerikler bulunmuyor.


Nar Özlü Peeling : Kremsi yapıda içerisinde küçük kırmızı tanecikler bulunan bir peeling. İçerisindeki tanecikler cildi tahriş etmeden temizliyor. Bu tanecikler çok sert ve büyük değiller. Bu nedenle hassas ciltler nazik hareketlerle kullanabilirler. Ben verdiği ferahlık ve temizlik hissini sevdim bu nedenle denemenizi tavsiye ederim.


Huncalife Delight Therapy Serisi

Nar Özlü Yüz Kremi : Cildimi temizledikten sonra mutlaka nemlendirici kullanırım. Bu seride de peelingden sonra bu yüz kremini kullandım. Ürün çabuk emilen, pembe renkli ve hafif rahatsız etmeyen kokulu bir ürün. Kullandıktan verdiği yapış yapış his haricinde negatif bir özelliği yok :) Bu histe bir süre sonra geçiyor :) Ben alerjik bir reaksiyona neden olmadı, sivilcede yapmadı :)


Nar Özlü Göz Jeli : Bu göz jelini ben çok sevdim. Farklı bir ambalajı ve dokusu var. Göz altlarımı çok güzel nemlendirdi. Lipbalm ucuna benzer ucu ile göz altlarıma masaj yapmamı sağladı bu nedenle benim favorim oldu. Nemlendirmesi yeterli seviyede geldi bana. Yağ bezesi oluşturmadı benim göz çevremde ki genelde bende çok çabuk yağ bezesi oluşur bu nedenle daha çok mutlu etti :)

Kısaca ben bu seriyi sevdim ve fırsatınız varsa denemenizi tavsiye ederim :)
Bir sonraki postta görüşmek üzere :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Interesting products, I didn't know this brand!

    My last post: Easy monochrome

    Shopping Girls

    YanıtlaSil
  2. This looks really good, I've never heard of the brand before! Great review!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel gorunuyor bende en kisa surede deneyecegim.guzel unlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. Gret post!
    www.manthrougjclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Başarılı bir tanıtım, deneme isteği uyandırıyor.
    Merhaba, blogunuzu etkinlik kapsamında gördüm. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir ürüne benziyor. En kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. Benim cildim çok ince olduğu için peeling yapamıyorum.. Sizce bu ürün ince ciltler için de uygun mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftada ya da 15 günde bir yaparsan bence uygun olur canım çok ağır bir peeling değil

      Sil
  8. İade-i ziyarete geldim:))
    Ürünü ilk defa gördüm, aklımın bi kenarına not ederim;)

    YanıtlaSil
  9. bende bu serinin kokusuna bayıldım,çok güzel:)

    YanıtlaSil
  10. Nice review dear!
    Would you like to follow each other via GFC? Please let me know on my blog so I can follow you back!
    Kisses!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Great post

    New post:
    www.miharujulie.com

    YanıtlaSil
  12. Following you :** Great blog :D
    ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. anacım biri peeling mi dedi.. hastayım peelinglere kokusu nasıl peki? nar gibi mi kokuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende peeling çok severim kokusu çok güzel ama böyle nar gibi değil bence :D

      Sil
  14. thanks for sharing!! looks great!
    xx

    isa

    www.un-likely.com




    YanıtlaSil
  15. Lovely post. Thanks for sharing.
    I'm following you now.
    xoxo
    Liza
    www.lizacorner.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. nice post!

    Just followed you back!

    Lu | loulou

    YanıtlaSil
  17. Sounds like a nice scrub. Followed you on GFC

    Deedee

    madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. nice product. i am following your blog, please follow back. thank you
    my new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/shopzerouvcom.html

    YanıtlaSil
  19. Great review! Thanks for the follow! I'm following you too! And BTW Mehtap is such a lovely name :)
    xx
    www.junewantsitall.com

    YanıtlaSil
  20. Great product! I followed you back, thanks, ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  21. peelingi haftada bir uygulamak yeterli mi?

    YanıtlaSil
  22. ürün ismini yeni duydum narı da pek severim denemek gerek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder