Ana içeriğe atla

Moshos Garden: Amber & Gül Kil Maskesi Yorumların


Selamlar Blogcanlarım,

Moshos Garden markasını duymayan kaldı mı bilemiyorum. %100 Doğal ürünleri ile girdi hayatımıza artık kullandığımız hiçbir ürün doğal değilken Moshos Garden'in hayatımıza girmesi gerçekten muhteşem oldu.
Karma'dan yağlıya dönük bir cildim var ve bununla birlikte yanak bölgemde çıkan sivilcelerim ve onlardan kalan izlerle başım belada. Bu sorunlarım nedeniyle çok fazla ürün denedim ve kabul ediyorum hata yaptım. Artık kullandığım ürünler nedeniyle cildim çok hassaslaşmıştı o kadar ki artık soyulmaya ve yara olmaya başlamıştı. Bu nedenle hassas cildim için maske uygulayamaz duruma geldim özellikle kil maskesi hayatta uygulayamam diye düşünüyordum, taki Amber&Gül kil maskesi ile tanışana kadar.



Ben bu maskeyi Moshos Garden'ın Black Friday indiriminden almıştm o günden beri kullanıyorum. Çok bereketli bir ürün. Bu ürün karma ve hassas ciltler için öneriliyor yani tam benim cildime uygun.

Kutunun içinden çıkan ürün çok yoğun neredeyse katı kıvamlı bir ürün. Kullanırken, 1 ölçek kil ile yarım ölçek suyu karıştırarak maske hazırlanıyoruz ve tüm cilde uyguluyoruz. Kuruduğu zaman su ile duruluyoruz.

Ürünü su ile karıştırdığımızda yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi yarı akışkan bir kıvam oluyor. Cildinizde sertleşip kuruduğunda yıkıyoruz.
Ben kil maskesi olduğu için cildimi çok kurutur diye düşünüyordum ama aksine yumuşacık bir cilt ile karşılaştım. Cildimin temizlendiğini arındığını hissettim. Bende herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı. Cildimin yağ oranının dengelendiğini fark ettim. Minimum haftada 1 olmak üzere her hafta uyguluyorum. Çok memnunum sizlerde denemediyseniz mutlaka tavsiye ediyorum. Yedek 1 kutu daha ama bitince mutlaka tekrar alacağım.

125 cc fiyatı 36 tl. İndirimleri takip ederseniz çok daha uygun oluyor.

Şimdilik öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. GREAT POST DEAR !!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Love your amazing pictures! :)


    girlyworld07.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Moshos Garden ürünlerini ben de çok merak ediyorum en kısa zamanda deneyeceğim çok teşekkürler paylaşım için canım. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım sende memnun kalacaksın mutlaka :)

      Sil
    2. ben özellikle sıcak havlu temizleyici ürününü merak ediyorum çok olumlu yorumlar var hakkında :D

      Sil
  4. bu maskeye bayılıyorum ben

    YanıtlaSil
  5. Bende cok merak ediyorum bu urunu en kisa zaman da deneyecegim canim bende :)

    YanıtlaSil
  6. following you too and great product :)

    xoxo,
    Alice's Pink Diary

    YanıtlaSil
  7. Nice post.
    I am following you back :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Interesting post!!! I like your blog!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  9. Thank you so much for your visit!!!
    I follow you with GFC and I added you by g+ too!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for your post!!!:)))

    YanıtlaSil
  10. I like this post :) And I am your new follower ;* http://kasjaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Thank you so much for your comment
    I follow you with GFC, Bloglovin, Twitter, Facebook, G+, Instagram with pleasure!
    Have a nice day !
    kiss,
    Diana
    www.chaneldea.blogspot.it

    YanıtlaSil
  12. great post, the mask must be amazing :)
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    YanıtlaSil
  13. Bu markayı çok merak etmeye başladım!:)

    YanıtlaSil
  14. спасибо за обзор)) не пользовалась еще этой маркой))

    YanıtlaSil
  15. Hey dear, you have such a nice, glittery blog. I love it. I followed you back on GFC & your social networks too.
    Would be nice if you could follow me back here;
    Apeksha | Instagram | Facebook | Twitter | Bloglovin' | Tumblr

    Love & Kisses
    Apeksha

    YanıtlaSil
  16. I love your blog! I just followed you on GFC! Would love if you followed me back on GFC as well!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder