Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : BH Natural Keratin Peptide Onarıcı Saç Maskesi

BH Natural Keratin Peptide Onarıcı Saç Maskesi


Cuma gününden selamlar blogcanlarım,
Uzun zamandır 4 blogger 1 ürün postu yazamıyorduk. Tatile çıkmıştık ama geri döndük :) Küçük bir moladan sonraki ilk postumuzun konuğu BH Natural markasına ait Keratin onarıcı saç maskesi. Bir dönem keratin bakımı yaptırmak isteyen biri olarak bu maskesinin firma tarafından denememiz için göndermiş olması gerçekten beni çok mutlu etti.

Bh Natural markası, daha önce adını duymadığım bir markaydı. Markanın ürünlerinin içerisinde paraben, boya gibi zararlı maddeler bulunmuyor ayrıca hayvanlar üzerinde test yapılmaması da markanın en dikkat çekici özellerinden bazıları.
BH Natural Keratin Peptide Onarıcı Saç Maskesi


Gelelim bu maskeye, bu maske cansız, zarar görmüş, yıpranmış saçların onarılmasını vadediyor.  Ayrıca ürün saç derisindeki kötü hücreleri uzaklaştırıp, sağlam hücreleri uyararak yeni saçların çıkmasına ve saç dökülmesinin durmasına yardımcı olduğunu söylüyor.

Tavsiye edilen kullanım şekli, haftada 2-3 kez temiz saça uygulayıp, parmak uçları ile masaj yaparak saça yedirip ve 20-30 dakika bekletip ardından durulamak.

Peki ben nasıl kullandım, ben saçımda uzun süre ürün tutamıyorum sıkılıyorum kaşıntı yapıyor bu nedenle tavsiye edildiği gibi haftada 2-3 kere kullanamadım 2 haftada 1 kullandım yaklaşık 20 dakika beklettim ve saçlarımın yıkadığımda yumuşacık parlak saçlarım oldu anında yıkamada ışıl bir saç olduğunu fark ediyorsunuz. Ben dökülme ile ilgili yorum yapamayacağım çünkü bu konuda çok fazla etkisini görmedim.

BH Natural Keratin Peptide Onarıcı Saç Maskesi

Kısaca benim beğendiğim ve denemekten memnun kaldığım bir ürün özellikle doğal olması daha çok hoşuma gitti çünkü artık doğal ürün kullanmaya dikkat ediyorum :) Daha detaylı bilgi için buraya bakabilirsiniz.

Diğer kızlarında yorumlarını okumayı unutmayın :)
İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. The texture looks very interesting!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  2. great post!!
    HAPPY W.E.
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hi dear, thanks for visiting my blog! I'm already your follower on GFC. Hope you follow me back :*



    http://anotherearthpink.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  4. Love your blog header! Xxx lovely post too x Check out my new blog post! I'm in need of some followers, thank you! X http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil

Yorum Gönder