Ana içeriğe atla

ROC 50+ Güneş Korumalı Vücut Spreyi

ROC 50+ Güneş Korumalı Vücut Spreyi
Güzel bir cumartesi gününden selamlar blogcanlarım,
Bugün sizlere yüksek korumalı bir güneş vücut spreyinden bahsetmek istiyorum. Geçenlerde TuruncuKasa.com'dan yaptığım alışverişlerimden birinde aldığım Roc markasının Roc Soleil Protect Lait Haute Tolerance spf 50 vücut spreyini haftasonu yaptığım küçük tatil kaçamaklarında bol bol kullandım.
Bu vücut spreyi hassas ciltler için formülize edilmiş yüksek güneş koruması içeren bir ürün. Bu ürünün en güzel özelliklerinden biri içerisinde paraben gibi zararlı içerikler bulunmaması ayrıca bu ürünü kullandığınızda gözenekleri tıkmayan bir yapıya sahip. En hassas cilt yapısına sahip kişilerin bile rahatlıklı kullanabileceği bir ürün.


ROC 50+ Güneş Korumalı Vücut Spreyi

Ben bu ürünün ne kadar başarılı olduğunu görebilmek için nişanlımın üzerinden test ettim. Kendisi çok beyaz bir tene sahip ve tüm gün gölgede bile otursa cildi kıpkırmızı olabilen ve yanmaya başlayan güneşe karşı çok hassas bir cildi var. Bu ürünü özellikle onun omuzlarında ve sırtında kullandık. Ve neredeyse tüm gün sahilde denize girdik uzandık güneşlendik. Yaklaşık 2 3 saatte 1 tazeledik. Evet yine kızardı erkek arkadaşım ancak daha öncekiler gibi soyulma ve yanma durumu olmadı. Bu nedenle biz gerçekten çok memnun kaldık.
Ben ise; esmer tenli biri olarak ilk güneşe çıktığım gün bu ürünü omuzlarıma ve yüzüme kullandım ve gerçekten hiç yanmadım, kızarmadım hatta neredeyse o gün bronzlaşmadım bile.

Kısaca kullandığımız en başarılı güneş koruyucu ürünlerden biri oldu Roc. Bu nedenle biz çok sevdik  ve plaj çantamızdan hiç çıkarmadık.
Eğer sizde hassas ciltli ve beyaz tenli biri iseniz mutlaka bu ürüne şans vermenizi öneririm.

Mutlu haftasonları :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. It looks a great product dear! Thanks for your review! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil

Yorum Gönder