Ana içeriğe atla

Flormar Bohemian Dream: Colorliner 01 & 05

Flormar Bohemian Dream

Selamlar blogcanlarım,
bugün size hala indirimi devam eden Flormar markasının Bohemian Dream koleksiyonun colorliner eyelinerından bahsetmek istiyorum. Geçen hafta yine bu serinin puffy blush allıklarından bahsetmiştim eğer okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz.

Şimdi gelelim bu serinin eyelinerına ben çok fazla renkli eyeliner kullanmayan biriyim sadece siyah eyeliner tercih ediyorum ama bu serinin indirimini ve renklerin güzelliğini görünce dayanamdım 2 rengini aldım :)

Bunlar;
01 numara V for Victoria rengi ve 05 numara Feel By The Moon. Bu eyelinerlar indirimde 4,80 tldi. Bende bu renkleri görünce hemen aldım.


Flormar Bohemian Dream eyeliner

01 numara olan renk kahverengi ve ışıltılı bir eyeliner. Çok beğenerek aldım ama bende bu eyeliner varlığını hiç hissettirmedi. Bunu kullandıktan sonra yoğun maskara kullandım ancak bu şekilde gözlerim daha belirgin hale geldi.
Flormar Bohemian Dream eyeliner
05 numara ise çok güzel gece mavisi renginde. Bu rengi çok sevmiştim ama eve geldiğimde gördüm ki eyeliner fırçasının ucu ikiye ayrılmış.  Bu nedenle çok üzüldüm ama geri götürmeye de çok üşendim :)

Ürünlerin yapısı hakkında bilgi vermem gerekirse bu ürünler jel yapılı, sürümü çok kolay. Eyeliner çekemiyorum diyen bile bu fırçanın ucu sayesinde çok rahat ve güzel bir eyeliner çekebilir.
Kalıcılıkları tüm gün sizi idare ediyor. Gün içinde tazelemenize gerek yok. Sürüldükten sonra hemen kuruyor ve gün içinde göz kapağınıza bulaşma yapmıyor. Tek katta bile çok güzel renk veriyor ve ikinci katı sürmenize gerek kalmıyor.
Flormar Bohemian Dream eyeliner

Ambalajı, fırça yapısı çok kaliteli. Bu fiyata bu performans gerçekten çok harika. Ben bu eyelinerları çok beğendim. Flormar gördüğüm ilk yerde diğer renklerini alacağım. Eğer fırsatınız olursa ve renkli eyeliner kullanmayı seviyorsanız bu koleksiyona fırsat vermenizi tavsiye ederim :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Bu flormar indirimi bizi batıracak sonunda :) mavi olan denenebilirmiş aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet canım ya biri şu indirimleri durdursun :)

      Sil
  2. Tatlım ben de kahverengi olanı aldım çok güzel ışıltılı, ben çok beğendim :) ayırca dediğin gibi bu fiyata böyle bir ürün yeterli yani, bi de sürümü de çok kolay, ayrıca inanılmaz sabitlendi bende.
    Çok öptüm... ( not: senin blogunu takip etmeme rağmen kontrol panelimde okuma listeme düşmüyor yayınların, neden acaba?)
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bilmiyorum neden görünmüyor acaba ya bende merk ettim şimdi :(

      Sil
  3. çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. I like a Blue!

    Have a nice day.
    Julia x
    Fashion Inspiration Blog
    Go to my Blog and check a new Giveaway!

    YanıtlaSil
  5. renkleri harika canım ama kalmamış ben bulamadım bulduğum yerde 3 rengini birden alacağım :)

    YanıtlaSil
  6. That blue is incredible! Love it!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  7. Gece mavisi renginde olana bayıldım .Çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  8. I love that blue eyeliner! *-* Perfect for summer!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel güzel günlerde kullanman dileğiyle
    modelleri

    YanıtlaSil

Yorum Gönder