Ana içeriğe atla

Flormar Bohemian Dream Puffy Blush 02 & 03 Numara




Selamlar blogcanlarım,
bugün sizlere Flormar markasının Bohemian Dream koleksiyonundan Puffy Blush allığından bahsedeceğim sizlere. Bu seri ilk piyasaya sürüldüğü zaman merak etmiş ancak satın almamıştım. Geçenlerde indirime girdiğini görünce merak ettiğim 2 rengi satın aldım. Bunlar 02 numara HippieFest ve 03 numara Grow Love.

Bu allıkların en önemli özelliği krem allık olmaları. Parmağınızı dokundurduğunuzda içeri çöken yumuşak yapısı,  sürdüğünüz zaman toz allık kıvamına geçiyor ve böylece parmakla çok kolay şekilde uygulama olanağı sağlıyor.


Pigmentasyonu yüksek düzeyde. Kalıcılığı ise 3-4 saat  idare edecek seviyede buda piyasadaki çoğu allığı göre yüksek performanlı olduğunu gösteriyor :)

Kullanım olarak çok sevmedim açıkcası neden derseniz fırça ile renk vermiyor yada fazla aldığınızda ise aşırı ürün kullanmış oluyorsunuz en iyi performansı parmaklar ile sağlıyor ama ben makyaj yaparken parmaklarımı kullanmayı sevmiyorum. Bu nedenle Gratis'lerde satılan Eklips markasının fırçasını kullanıyorum en iyi performansı bu fırça ile yakalıyorum :)


03 Numara Grow Love rengi turuncu alt tonlu olan bir allık ve bu ikisi arasında favori allığım oldu diyebilirim esmer olduğum için yanaklarımdaki doğal duruşunu seviyorum.


02 Hippie Fest allık ise pembe alt tonlu, beyaz tenlilerde çok daha güzel duracağını düşünüyorum. Bu nedenle pek kullanmıyorum bu rengi kendime çok fazla yakıştırmadım :) Ama kışın bronz rengim gidince belki daha güzel durabilir :)


İndirimde 7.50 tl gibi bir fiyata inmişti bu fiyata alınıp, denenebilecek ürünler arasında :) Ama çok büyük beklenti içerisine girmeyiniz günlük hayatta kullanılabilecek bir allık sınıfına giriyorlar. Birde bu seriden iki tane eyeliner aldım yakında bunların incelemeside blogda olacaktır :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. ikisi de çok güzel ama 02 ye bayıldım kozmetk yasagım kalsın ilk bunu alacağım :(

    YanıtlaSil
  2. Very pretty colors!!!! Thanks for sharing!

    http://www.thesaltlifewife.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder