Ana içeriğe atla

Evde Nikah Şekeri Yapımı

evde nikah şekeri

Selamlar blogcanlarım,
Beni takip edenler bilirler geçen aylarda nişanlanmıştım. Eğer okumadıysanız nişan detayları için tıktık. Nişanda ne dağıtalım diye üzerinde düşünüp durmuştuk en sonunda nişanlımla kendimiz yapmaya karar vermiştik. Bunun için Eminönü'e  Şark Han'a gittik.

Şark Han'a nasıl gidilir derseniz. Eminönü iskelesinin karşısına geçtiniz. Tam karşınızda büyük cami onun sağında kuruyemişçileri göreceksiniz o sokaktan dümdüz yürüyorsunuz burnunuza buram burak kahve kokusu geldiğinde Kuru Kahveci Mehmet Efendi'yi göreceksiniz. Onu gördüğünüz zaman sıra yoksa bence 1 paket kahve alın ve yolunuza öyle devam edin :)

Neyse aldıysak kuru kahveleri hafif sola doğru eğimli bir sokaktan yolumuza devam edeceğiz ve sonra ilk sağ sokağa sapacağız. Bu sokaktan dümdüz yolunuza devam edin ilk 4 yol ağzına geldiğinizde sağdaki sokağa gireceksiniz. Zaten Eminönüne gittiğinizde kime sorsanız size doğru yolu gösterecektir :)



Şark Han'a geldiysek eğer sizi yaklaşık 6-7 katlı dolu dolu bir han karşılıyor burada resmen yok yok. Şimdi çeşit çeşit nikah şekeri ürünü ile karşılaşabilirsiniz. Size tavsiyem ilk girdiğiniz mağazadan alışveriş yapmayın iyice gezin mutlaka daha uygununu bulacaksınızdır.

Evde Nikah Şekeri Yapımı

Biz nişanlımla girdiğimiz ilk mağazada zaten ürünü beğenmiştik ama hemen almayalım biraz daha gezelim dedik. İyiki gezmişiz çünkü ilk fiyattan çok daha uyguna bulduk istediğimiz şekerliği.

Evde Nikah Şekeri Yapımı

Bizim aldığımız yer tam mağaza sayılmazdı katların arasında orta büyüklükte bir tezgahtı ama herşey burada da vardı. Hemde diğer mağazalara göre fiyatları çok daha uygundu. Bizim daha önceden beğendiğimiz nar şeklindeki şekerliklerden burada da vardı. Ve bizde bunlardan sipariş verdik.  

eminönü şark han

Kırmızı renkte püsküller aldık ve şekerliğin ağzı açılmasın diye dışına sarmak için tüllerden aldık. 
Hazır gitmişken içerisine koyacağımız bademleride alalım dedik ve giderken gördüğümüz kuruyemişçilerin olduğu sokağa geri döndük. Biz badem yerine, badem şekeri şeklinde çikolatalardan almaya karar verdik neden derseniz ben bademden çok hoşlanmıyorum herkesin seveceği şey olan çikolatalara karar kıldık. Alacağınız yere yaklaşık almak istediğiniz adedi söylerseniz onlar size tartıp veriyorlar.

Evde Nikah Şekeri Yapımı

Ve geldik süsleme kısmına, ben photoshop ile hazırladığım minik kart tasarımını copy center'a götürdüm onlar baskı alabileceğimiz şekilde çoğalttılar. Eve gelince hepsini tek tek kestim.

Evde Nikah Şekeri Yapımı

Nar şekerliğin içerisine önce bademleri koydum sonra ağzı açılmasın diye kenarlarından küçük şeffaf bantlarla bantlarım ucuna kırmızı püskülleri taktım dışarısına simli şeffaf bohçayı geçirdim ve ta ta ta tammmm karşınızda benim nişanda dağıttığım hediyeliklerim :)

Evde Nikah Şekeri Yapımı

Sizce nasıl olmuşlar :) Belki düğünüm içinde kendim hazırlarım böyle içime daha çok siniyor :) 



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Hello from Spain: I really like your proposals. Fabulous pics. Keep in touch

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım benim, çok güzel olmuşlar. =)
    Kendin yaparken en önemlisi içine siniyor, sonra eğleniyorsun geriye bir anı.. ayrıca maliyeti rahat 3te 1ine düşürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım maliyet olarakta çok uyguna geliyor çok teşekkür ediyorum :* :*

      Sil
  3. Aile ve yakın akrabalar ile evde küçük bir nişan yapacak olsak da böyle tavsiyelere çok ihtiyacım vaar:) Çok şık olmuşlar gerçekten^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kişi olsada insan yapmak istiyor canım :) Mutluluklar diliyorum size umarım gönlündeki gibi bir nişan olur :) :*

      Sil
  4. Bravo doğrusu.. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder