Ana içeriğe atla

Narecza.com Yaza Bomba Kampanyalarla Merhaba Diyor..

Herkese yeni bir haftadan selamlar,
Bugün sizlere müşteri dostu olan narecza.com'un yaz öncesi yaptığı kampanyadan bahsetmek istiyorum. Bu kampanya cilt bakım ve güneş ürünleri için alışveriş yapacaklara ilaç gibi gelebilir.

Bu kampanyalardan bazılarını sizinle paylaşmadan edemedim :)


Phyto

Phyto markası hepimizin bildiği gibi saç bakımında dertlerimize çözüm olan markalardan biridir. Kullanan herkesin çok memnun kaldığı Phyto ürünlerini denemek isterseniz bence bu kampanya tam size göre :)


Ducray


Cilt ve saç problemleri için çözümler sunun Ducray markasıda narecza.com'da şuan kampanyada. Eğer özellikle cilt problemleriniz varsa bu markaya şans vermenizi tavsiye ederim :)


Lierac

Özellikle çatlak kremi ile herkesin beğenini kazanan Lierac ürünleride şuan narecza.com'da kampanyalı ürünler arasında.


Avene

Sivilce problemlerimin olduğu dönemde kullandığım ve çok memnun kaldığım Avene markasıda şuan indirimde. Hazır yaz gelmişken Avene markasının çok sevilen Güneş Koruyucu içeren ürünlerinden almayı planlıyorum. 
Darphin

Son olarak Darphin markasıda bu kampanyaya dahil :)

Bu arada kampanyalardan ve indirimli ürünlerin haberlerini kaçırmamak için narecza.com'un sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın :)



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Very great deals, thanks for sharing!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  2. Kampmanyaları takipteyim. Ürünler bir harika...

    YanıtlaSil
  3. Narecza kaliteli markaları ve çeşitli kampanyalarıyla dikkat çeken bir site zaten. Ben de kendime uygun bir kampanyayı değerlendiricem mutlaka.

    YanıtlaSil
  4. Sitedeki kampanyalar indirimler gerçekten baya iyi.Lierac için girmiştim az önce ama bir sürü de marka var.Çok sağolun valla :)

    YanıtlaSil
  5. Ducray ürünlerinden en çok bunu sevdim. İndirimlerden yararlanıp bir sürü bir sürü bunlardan almak lazım :) http://www.portakalrengi.com/ducray-anaphase-sampuan-400-ml

    YanıtlaSil
  6. http://www.portakalrengi.com/ducray-squanorm-zinc-lotion-200-ml kepek problemimi ducray'ın bu ürünüyle çözdüm. Zaten portakalrengi.com'un kampanyaları da ünlüdür. Çok memnunum. Hemen kapıya geliyor ürün. Blog yazısı da pek güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Feride Toprak: http://www.portakalrengi.com/avene-d-pigment-30-ml Kızlaaar bu ürün kaçmaz gibi geliyor. 3 Aydır müptelası oldum. Renk tonunu inanılmaz eşitliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder