Ana içeriğe atla

Maybelline NY Meşhur Ürünleri Sonunda Türkiye'de

lash sensational
 Herkese selamlar,
Neredeyse hepimizin bildiği bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum. Maybelline NY markasının yurtdışında çok sevilen ve övülen ürünleri Lash Sentational Maskara ve Color Tattoo 24 HR Creme De Nude 93 Numaralı krem farı artık ülkemizde de satışa sunuldu.

Ben dayanamadım iki ürünüde denemek için satın aldım. Çok yakında yorumlarım blogda olacak :)
Bu arada Maybelline Creme De Nude krem far Mac Painterly Paint Pot'a dupe gösteriliyor.
Color Tattoo 24 HR Creme De Nude

Bu arada ben bu iki ürünü Gratis'den anneler günü indirimi ile aldım. Eğer denemek istiyorsanız indirimi kaçırmayın derim :)

Last Sensational Maskara : 15.90
Color Tattoo 24 Hr krem far: 11.80
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. ben de aldım ikisini bugün ama fiyatları farklı maskara 13.90 far 13.90 a geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes farklı fiyata almış sanırım :))

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. Detayları merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım en kısa zamanda yorumlarım burada olacak :)

      Sil
  3. Güsel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder