Ana içeriğe atla

5 Blogger 1 Ürün : Clavis Makyaj Ürünlerini İncelemesi

zümrüt kozmetik

Herkese merhaba,
bugün 5 blogger 1 ürün postu ile karşınızdayım. Bu hafta bize Zümrüt kozmetik tarafından denememiz için yollanan ürünledi inceledik. Şimdiden uyarayım bol görselli bir post hazırladım sizlere :)




Clavis EyeShadow Trio 53 : Bu üçlü mini far paleti doğal tonlarda, günlük kullanıma uygun bir ürün.  Bu paletin içerisinde 1 adet simli 2 adet mat formda 3 adet birbiri ile uyumlu renk bulunuyor.
Sadece bu palet ile göz makyajınızı tamamlamaya fırsat sunan içerisinde herkesin rahatlıkla kullanabileceği renklere var.


eyeshadow trio 53

Kalıcılığı çok tatmin edici değil ve tozutma problemi bulunuyor. İçerisinde mini far aplikatörü ve mini aynası bulunuyor. Ama kargoda aynası ne yazıkki çıkmıştı içerisinden çıkan mini fırça ise kullanışlı değil. Ambalajı çok sağlam değil bu nedenle çantanızda taşıyabilme durumunuz olmuyor.



-------------------------------------------

zümrüt kozmetik

Clavis EyeShadow Single 29 : Bir diğer ürün mavi tonlu tekli far.  29 numaralı tekli far turkuaz rengine sahip. Işıltılı bir yapıya sahip. Farın sürümü çok kolay ve pigmentasyonu çok yüksek.

zümrüt kozmetik

Ürünün ambalajı üçlü far ile aynı. Bu far kargoda kırılmış vaziyette elime ulaştı. Ama gördüğüm kadarıyla üçlü far kadar tozutma problemi yok.



Benim gündelik kullanıma uygun bir renk değil. Kalıcılığı ise far bazı ile idare edebilir ama bazsız kullanımını tavsiye etmiyorum.

-------------------------------------------

clavis

Clavis 78 Lipstick: Denememiz için gönderilen bir diğer ürün Kırmızı ile borda tonları arasında bir ruj.  Zümrüt kozmetiğin 59 farklı renk seçeneği ile satışa sunduğu bu rujların içerisinde E vitamini bulunuyormuş.
 zümrüt kozmetik

78 numaralı bu rujun rengi benim için fazla iddalı bu nedenle değil günlük gece makyajı için bile kullanmaya cesaret edemem :) Ama sürümü çok kolay, yumuşacık yapısı sayesinde sürümü çok kolay. Kalıcılığı için orta diyebilirim eğer bu ruju kullanırsanız mutlaka tazelemek için yanınızda taşımalısınız .
zümrüt kozmetik

-------------------------------------------


Clavis Terracotta Blusher 90 :  Son ürünümüz ise Clavis markasının Terracotta allığı. Bendeki allık 90 numara şeftali tonlarında. Ben açıkcası bu rengi allık olarak değil bronzer olarak kullanmayı tercih ediyorum. :)
 

Pigmentasyonu çok yüksek değil bu sayede palyançoya dönmüyor yüzünüz :) İçerisinde resimde de gördüğünüz gibi altın ışıltılar bulunuyor. Günlük kullanım için gayet uygun bir ürün ama kalıcılığı çok yüksek değil bu nedenle allığı yanınızda taşımanızda fayda var.




Evet bu ürünler için öncelikle Zümrüt kozmetiğe çok teşekkür ederim. Ürünleri daha detaylı incelemek isterseniz Zümrüt kozmetiğin web sitesine bakmayı unutmayın.

Bu arada; 
İlken'in yorumları için Cadininİkizi Bloguna.
İlke'nin yorumları için İlkee.com'a
Pınar'ın yorumları için Miss Poine Bloguna
Özlem'in yorumları için  Ozinin Makyaj Böcesi Bloguna.
bakmayı unutmayın :)



Bu uzun postu okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ederim :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Hepsini güle güle kullan :) Clavis far paletinde ki renk tonlarına bayıldım bende çok kullanıyorum bu tonları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende sadece kahve tonlarını kullanabiliyorum makyajımda :)

      Sil
  2. 3'lü farı aynen ben de çok beğendim. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. gerçekten mavi renk bazsız kullanıldığın pek şık durmuyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder