Ana içeriğe atla

5 Blogger 1 Ürün : Maybelline Lash Sensational Maskara

Maybelline Lash Sensational
Herkese selamlar,
Yaklaşık 2-3 hafta önce sonunda Türkiye'de satılmaya başlanan Maybelline markasının Lash Sensational maskarayı bizde yazmaya karar verdik.

Evet ilk satılmaya başlandığında bende herkes gibi bir hücum aldım sanki kalmayacakmış gibi :) Pişman mıyım ? Aslında değilim. Zaten ihtiyacım vardı bende hiç düşünmeden bu maskarayı aldım. 

Maskarayı ilk açtığım zaman ıslak ve zor kuruyan bir yapısı vardı ama 1-2 hafta sonu yapısı oturdu ve daha kıvamlı bir hal aldı. Maskaranın fırçası plastik yapılı ve eğimli. Bir tarafında kısa kıllar diğer kısmında ise uzun kıllar bulunuyor. Eğimli yapısı sayesinde uygulaması bana göre diğer maskaralara nazaran daha kolay geldi. 

Maybelline Lash Sensational
Ben bu maskarayı tek kat sürmeyi tercih ediyorum zaten tek kat sürdüğünüz zaman bile daha hacimli ve simsiyah kirpiklere sahip oluyorsunuz.  

Bu maskara benim kirpiklerimi yapıştırmıyor, çok güzel ayırıyor gün içinde dökülme yapmıyor. Tek sıkıntılı yanı çıkarması :( Tam olarak çıkarabilmek için dakikalarca uğraşıyorum. Önce göz makyajı temizleyici kullanıyorum ardından iyici makyaj temizleme jeli ile yıkıyorum en son kulak pamuğunu hint yağına batırıp üzerinden silmeme rağmen bazen tam arınmıyor buda benim çok sinirimi bozuyor..
Maybelline Lash Sensational
Bazı kullanıcılarda dökülmeye neden olmuş ancak ben böyle bir problem yaşamadım.
Gratis, Watsons gibi bir çok mağazada bu maskarayı bulabilirsiniz.

Bu arada; 
İlken'in yorumları için Cadininİkizi Bloguna.
İlke'nin yorumları için İlkee.com'a
Pınar'ın yorumları için Miss Poine Bloguna
Özlem'in yorumları için  Ozinin Makyaj Böcesi Bloguna.
bakmayı unutmayın :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Gerçekten zor çıkıyor ama ben temizleme sütü ile üzerinde bekletiyorum pamuğu, üzerinden de misel su ile geçiyorum tertemiz oluyor :) Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  2. Almak istediğim bir üründü ama emin değildim duruşu tam istediğim gibi kesinlikle almalıyım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder