Ana içeriğe atla

Golden Rose Velvet Matte - 12 Numara

Golden Rose Velvet Matte - 12 Numara

Selamlar herkese,
bugün sizlere bazılarının çok beğendiği bazılarınından olursa olur olmasada olur dediği bir rujdan bahsetmek istiyorum. Golden Rose gibi Türk markaları son zamanlarda yeni piyasaya sürdükleri ürünlerle gerçekten dikkat çekiyor. Bu dikkat çeken ürünlerden biride Golden Rose markasının Velvet Matte serisi rujları oldu.

Benimde merak ettiğim bu rujları avm de gezerken bir Golden Rose standında görünce birde indirimde olunca dayanamadım hemen aldım. Bildiğim kadarıyla bu seride 27 mat renk bulunmakta. Bende bu renkler arasında hem gece hemde gündüz kullanabileceğimi düşünerek 12 numaralı ruju tercih ettim.


Golden Rose Velvet Matte

12 numaralı renk  gül kurusu rengine yakın pembe alt tonlu bir ruj. Nasıl bir makyaj yaparsanız yapın dudaklara yakışan ve makyajın havasını değiştiren bir renk. İyikide tercihimi bu renkten yana kullanmışım. İlk sürdüğünüz zaman dudaklarda gerilme ve hafif kuruluk hissi yaşatsada, görünüşte herhangi bir kuru görüntüye neden olmuyor.  Yaklaşık 4-5 saat dudakta taze görüntüsünü koruyan bu rujun kalıcılığı gerçekten benden geçerli not aldı. Özellikle rujlarda en nefret ettiğim şey dudakların iç kısımlarında rengin gitmesidir. Ama bu rujda böyle bir sıkıntı yaşamadım.

Golden Rose Velvet Matte - 12 Numara

Diğer tonları bilmiyorum ama bu renkte tek katta bile günlük kullanım için orta örtücülük sağlıyor eğer tam rengi yakalamak isterseniz iki kat sürmenizi tavsiye ederim. Dudak çizgilerini çok fazla belli etmiyor. Kadifemsi ve opak görünüşü ise benim en sevdiğim özelliklerinden biri oldu.



Bulaşma sorunu yaşamıyor olmam, kalıcı olması ve rengi ile son zamanlarda elimin gittiği bir ruj, bu nedenle bu ruj Aralık ayı favori ürünüm diyebilirim :)

Şimdilik bu kadar bir diğer postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Merhaba :) Rengi çok hoş. Bende de 20 numarası var çok severek kullanıyorum. Kaliteli bir ürün ve mat olması ayrı güzel. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzel ve doğal durmuş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. This is lovely!!!! Thanks for sharing! Love your photos too!

    http://www.thesaltlifewife.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Love the nature shade of this lipstick!
    Happy Holidays :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder