Ana içeriğe atla

En Yaratıcı Çam Ağaçları



Selamlar,
Yeni yıla sayılı günler kala kimler evine çam ağacı kurdu yada kurmaya başladı? Yeni denildiğinde aklına çam ağacı gelenler kimler ? Bu senede klasik çam ağacı kurmak yerine neden daha yaratıcı olmayalım ki dedim ve netten farklı çam ağacı tasarımlarını araştırmaya başladım. Bazılarına bayıldım diyebilirim. Ve çok beğendiğim yapımı basit ve farklı çam ağacı fikirlerini sizinle paylaşayım dedim belki bu sene sizde farklı bir yılbaşı ağacı yaparak evinize farklı bir hava katabilirsiniz :)



Ağaç dalları kullanılarak yapılan bu çam ağacı gerçekten çok çık duruyor. Toplayacağınız ağaç dalları ile bu harika çam ağacının evimizde yaparak yeni yıl ruhunu yansıtabiliriz.




Hepimizin evinde bulunan kitaplar ile çam ağacı yapmak fikri gerçekten çok yaratıcı değil mi ? Hadi kitaplıklardaki kitapları indirin çam ağacı yapacağız :)



Tek bir ürünle yapılan bu çam ağacı ne kadar basit ve ne kadar güzel değil mi ?



Perde asarken kullandığımız merdivenden neden çam ağacı olmasın ki demişler ve ortaya bu çok yaratıcı ve bir o kadar şirin çam ağacı çıkmış. Renkli ışıklarla süslenen merdivene yılbaşı süsleri asılarak orataya yaratıcı bir fikir çıkmış.

Bu yapımı basit ve bir o kadar yaratıcı yeni yıl ağaçlarından birini evimde yapmak istiyorum. Eğer fırsatım olurda yaparsam mutlaka sosyal medyada paylaşacağım :)
Bir sonraki postta görüşmek üzere :))
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Yılbaşı teması harika yaaa :))) Çam ağacı fikirlerini de cok sevdim :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle harika fikirler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder