Ana içeriğe atla

Clarins Lotion Tonique


Clarins Lotion Tonique

Herkese selamlar,
Bugün sizlere bir cilt bakım ürününden bahsetmek istiyorum. Clarins marka Lotion Toniği yaklaşık 1-2 aydır kullanıyorum. Bu ürün karma ve karmadan yağlıya dönük olan ciltler için üretilmiş bir tonik. Bu toniğin içerisinde cilt tonunu dengelemesi ve sebum salgısını normalleştirmesi için ada çayı bulunuyor. Ürünün en güzel özelliklerinde biri içerisinde alkol bulunmaması.

Ben cildimi derinmesine temizledikten sonra yada maske, peeling gibi gözeneklerin açılmasını sağlayan ürünler kullandıktan sonra son dokunuşu bu tonik ile yaptım. Ürünün kokusu çok keskin olmamakla birlikte bitkisel ürünler kokuyor ilk başta kokusu kötü gibi gelsede alışıyorsunuz.

Clarins Lotion Tonique

Bu tonik cildimi rahatlattı ve ferahlattı. Ama cildimin yağlanmasında azalma ya da gözeneklerin sıkılaşması gibi etkilerle ben karşılaşmadım.

Daha önce şu yazımda bahsettiğim uygun fiyatlı Essence markasının Pureskin toniğin karma ve karmadan yağlıya dönük olan ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum yada en azından bu ürün benim cildimde yeterli performans sağlamadı. Bu nedenle elimdeki ürünün bitmesi için uğraşıyorum.

Clarins Lotion Tonique

Bendeki boyutu 100 ml set halinde olan paketin içerisinden çıkmıştı. Orjinal boyu 200 ml olan bu tonik yaklaşık 70 tl gibi bir fiyata satılıyor. İlk defa kullandığım bir marka olan Clarins'in toniği hakkında yorumlarım bu şekildeydi. Ben ne kadar bu ürün hakkında çok fazla olumlu yorum yapamasamda Görkem Karmanın blogunda okuduğum aynı markanın Peeling'den memnun olanların sayısı çok fazla. Sizin bu markanın beğendiğiniz yada bana tavsiye edebileceğiniz ürünleri neler ?

Başka postlarda görüşmek üzere.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Clarins ürünlerini hep denemek istemişimdir. Bir türlü fırsat olmadı. Ben de kuru olan cildime uygun olanını deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kuru bir cilde sahipsen bence Görkem Karmanın önerdiği Clarins marka peeling sana uygun olabilir canım :)

      Sil
  2. Etkinlikler fln derken buldum bloğu vede takibe aldım bende yeni bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. ETkinliklerden gördüm geldim takibe aldım bende yeni bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder