Ana içeriğe atla

Braun Face Cilt ve Makyaj Temizleme Cihazı Yorumlarım


Braun Face

Herkese Selamlar,
Bugün sizlere yaklaşık 1,5 aydır kullandığım Braun markasının yüz temizleme cihazından bahsetmek istiyorum. Bu cihaz aldığım Braun Silk-épil 9 epilasyon aletinin içerisinde satılıyordu. Epilasyon cihazı arayışlarım sürerken yanında yüz temizleme cihazı ile satışa sunulan Silk-épil 9'u almaya karar verdim.

Braun Face


Yüz temizleme cihazı furyası sanırım Clarisonic markası ile aramıza girmişti o dönemden beri alsam mı almasam mı diye çok düşündüğüm ama fiyatından dolayı cesaret edemediğim bir üründü.
Braun Face standart bir başlık ile geliyor size ama siz isterseniz cilt tipinize uygun başlıkları temin edip kullanabiliyorsunuz. Braun face 2 adet pille çalışıyor 1,5 aydır her gün kullanmış olmama rağmen pilleri henüz bitmedi :) Ama tabiki şarjlı pilleri tercih etmenizi tavsiye ederim :)

Braun Face

Braun face normal temizlemeye oranla 6 kat daha derinlemesine cildi temizlediğini söylüyor. 6 kat mı bilmiyorum ama derinlemesine temizlediği bir gerçek, çünkü cildimin arındığını temizlendiğini hissediyorum.
Ben yüz temizleme jelini önce yüzüme uyguluyorum daha sonrada ucunu ıslattığım Braun Face'i masaj yapar gibi tüm cildimde gezdiriyorum.
Siz isterseniz temizleme jelini başlığın üzerine sıkarakta uygulayabilirsiniz. Ama fırçayı ıslatmadan kullanmanızı tavsiye etmiyorum çünkü cildi tahriş edebilir.
İlk kullandığım zamanlarda cildimde hafif kızarıklığa neden olsada cildim cihaza çabuk alıştı şimdi sadece yüz temizleme jeli kullandığımda cildimin tam olarak arınmadığını düşünüyorum ve rahatsız hissediyorum kendimi.
Cildimi temizledikten sonra cildimde gerilme ve kuruluk hissediyorum ve bu nedenle cildime hemen bir nemlendirici uyguluyorum.

Braun Face

Yağlı ve sivilceli olan cildim gerçekten yatışmaya başladı ve eskisi kadar çok sivilce çıkmıyor bu nedenle gerçekten bu ürünü iyiki almışım diyorum. T bölgemdeki parlaklıkta artık eskisi kadar yoğun değil.  Benim cildimde sivilcenin artmasına, aşırı hassasiyete ve alerji gibi reaksiyonlara neden olmadı ama cilt tipinden cilt tipine değişiklik göstereceğinden mutlaka sizde kullanmalısınız diyemem.
Ben Braun Face'i, Braun Silk-épil 9 ile birlikte yaklaşık 339 TL'ye misspera.com'dan almıştım. Eğer daha fazla bilgi isterseniz Braun kendi sitesinden bilgi alabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. UUn zamandır bende düşünüyorum böyle bir ürünü güzel günlerde kullan canım bende araştıracağım ;)

    YanıtlaSil
  2. benim t bölgemde yağlı olduğu için acaba bu ürün bana da etkili olur mu ki?
    Bilgilendirici bir post olmuş canım ellerine ve kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Denemek gerekli. Füzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Alman LR kozmetik markasını duydunuz mu? Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz. Ben 1 yılımı tamamladım, hem kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum, hem de ekibimi kurdum ve hatırı sayılır bir gelirim var. İlginizi çekeceğini düşünüyorum, bir bakın lütfen ;)

    YanıtlaSil
  5. Alman ürünleri olan LR gerçek anlamda çok ciddi bir pazar oluşturmuş durumdadır Türkiye’de bu markayı arıştırmanızı isterim. Ayrıca hep beraber kazanmak için bu yazıyı paylaşmaktayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede size katılıyorum aynı şekil üstteki arkadaşada katılıyorum :)

      Sil
  6. ürünün faydasını gördünüz mü acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben çok memnunum cildimin temizlendiğini arındığını hissediyorum :)

      Sil
  7. Daha siz LR ve ürünleri ile tanışmamışsınız, cilt temizleme konusunda üstün başarı sağlayan Zeitgard yüz temizleme cihazı LR Popüler ürünleri arasında, dilerseniz bir göz gezdirin derim.

    YanıtlaSil
  8. Çok açıklayıcı olmuş, ellerinize sağlık. Daha güzel paylaşımlar bekliyoruz :)
    http://lrkozmetik.ml/

    YanıtlaSil
  9. merhaba;

    LR'ın en yeni ve en etkili ürünlerini incelemek isteyip hakkımızdaki kullanıcı yorumları için web sitemizi ziyaret ediniz.

    http://lrkozmetik.ml

    YanıtlaSil
  10. LR urunleri ile tanisali cok olmadi ama sonuclar inanilmaz, muthis bir ekip kuruyoruz, sizi de bekleriz :)

    YanıtlaSil
  11. LR urunleri ile tanisali cok olmadi ama sonuclar inanilmaz, muthis bir ekip kuruyoruz, sizi de bekleriz :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder