Ana içeriğe atla

Evlendim ve Döndüm :)


Uzun bir aradan sonra herkese selamlar,
bir kaç haftadır blog ve sosyal medya hesaplarımla çok fazla ilgilenemiyordum ama bunun nedeni çok büyük bir koşturma içinde olmamdan kaynaklıydı. Nişan hazırlıkları, çeyiz alışverişleri derken sonunda düğünüm oldu ve evlendim. :)

22 Kasım Pazar günü düğünümüz oldu. Aslında ben hep baharda evlenmek istemişimdir, çimlerin üzerinde fotoğraf çekimleri, üşümeden atlatılan, yağmursuz bir gün olmasını hayal etmiştim ama kısmet Kasım ayınaymış :) İnsanlar Kasım çok soğuk olur, ay kışın düğün mü olur falan dediler ama ne demişler 'Nikah gününü beklermiş' demekki bizimde kaderimizde 22 Kasım varmış :) Haftalar önceden acaba havalar nasıl olacak diye düşünmeye başlayıp, inşAllah yağmur yağmaz soğuk olmaz diye dua ederken düğün haftası resmen bahar gibiydi :) Hem kınamın yapıldığı gün, hemde düğün günümde hava harikaydı :) Böylece çok rahat hazırlandım ve aynı gün dış çekim yaptık, bende hep istediğim çimler üzerinde resimler çektirdik :) Biraz hava rüzgarlıydı ama bu bizi çok fazla etkilemedi.  Daha detaylı düğün günü postu hazırlamak istiyorum bu nedenle çok fazla detaya girmeyeceğim :)

Şimdilik kendinize iyi bakın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. tebrik ederim mutluluklar:))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin canım benim, bir ömür boyu mutluluklarrr!

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar dilerim, artarak devam eden...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hep mutluluk dolsun yuvaniz.. 🍄 Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım benim hep mutlu ol :) 2 yıllık evliyim.Evlilik çok güzeldir :)))))))

    YanıtlaSil
  6. tebrikler tekrardan Metpacım detayları bekliyorum .-))

    YanıtlaSil
  7. rabbim utandırmasın bir yastıkta kocatsın inşaallah mutluluklarr

    YanıtlaSil
  8. Çok çok mutlu olun inşallah 💜 tebrikler

    YanıtlaSil
  9. canım benim tüm güzellikler sizinle olsun,mutluluk,huzur ve sağlık eksik olmasın :)
    çok öpüyorummmmm

    YanıtlaSil
  10. Mutluluklar canım, bende 22 Kasım da evlenmiştim ne güzel tesadüf olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim. Ömür boyu mutlu olun sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. bir ömür boyu mutluluklar dilerim canım benimki de 24 kasım dı peş peşe evlenmişiz :))

    YanıtlaSil
  13. Hepinize çok teşekkür ediyorum çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder