Ana içeriğe atla

Gizem ve Birgün'le Bahara Merhaba Kahvaltısı

Güzel bir cumartesi gününden selamlar,
Geçen hafta Pazar günü blogger dostum Gizem ve Birgün,  bloggerlar ile beraber pazar kahvaltısı etkinliği düzenlemişlerdi ve beni bu güzel etkinliğe davet ettiler. Tabiki bende çok sevindim ve seve seve orada bulundum :)

Taksim'de Tutto Cafe bu etkinliğe ev sahipliği yaptı. Ben Taksim'e çok fazla gitmem ama bu mekan sıcak, küçük ve çok şirindi. Tam sevgili ile gidilecek çok romantik bir mekandı.



Çok güzel bir masa hazırlanmış ve ben gitmeden bana özel yapılan hediyeler masaya bırakılmış. Hevesle açtım ve herbirine ayrı ayrı bayıldım. Buradan tekrar Gizem ve Birgüne çok teşekkür ediyorum :)


Bizler için pembe bileklikler hazırlanmıştı hepimiz taktık ve tabiki hep beraber bileklerimizin resmini çektik :)


Ve şimdi sizleri etkinlik resimleri ile başbaşa bırakıyorum :)




Kahvaltıdan sonra gelen cupcakeler gerçekten çok şirindi yemeğe kıyamadık yani :)


Kapanış bu harika pasta ile olda bahar temasına uygun ve şahaneydi :)

Tabi elimiz boş dönmedik ve bu etkinliğe de değerli markalar hediyeleri ile sponsor olmuşlardı bizi yalnız bırakmayan sponsorları daha paylaşacağım :)
Bu arada etkinlikle ilgili daha fazla resim görmek isterseniz, #gizemvebirgunlebaharkahvaltisi
#gizemlebirgunde etiketleriyle instagram'da görebilirsiniz.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. A lovely event with beautiful people ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  2. Awesome post! Lovely photo's! :)

    http://pedisource.com

    YanıtlaSil
  3. The mini bouquets on your wrists are so cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  4. hey amazing blog, i followed u via GFC, hope you follow me back
    giveaway here http://dressedwithimen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. I loved the post and I'am now following you :)
    Kiss**

    http://designforstyleblog.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  6. Following you back dear!
    Keep in touch:)
    Have a nice weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar tabi ki katiliyorum.
    blogda muyesser akan
    googleda müyesser çetintürk
    instagramda muyescagri
    benim olsun insallahh😛

    YanıtlaSil
  8. Özeniyorum valla sizin gibi bloggerlara :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel etkinlik olmuş Mehtapcım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Sen guzel, yazi Harika tanistigima cok memnun oldum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim canım bende çok memnum oldummm <3 <3 :)

      Sil

Yorum Gönder