Ana içeriğe atla

Acnecinamide Jel Krem Yorumlarım


 Acnecinamide Jel Krem Yorumlarım

Pazar gününden selamlar blogcanlarım,
güzel bir pazar geçirmenizi dileyerek sizlere son zamanlarda favorim olan bir üründen bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 1 aydır kullandığım bir ürün şimdiden vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Hatta şimdiden ürünü nereden bulabilirim diye araştırmalara başladım yedeklemek istiyorum çünkü :)

Bu ürün ne mi benim yeni keşfettiğim bir marka olan Acnecinamide Jel Krem, daha önce bu markayı duymuştum ancak kullanmak bu zamana kısmetmiş.
Acnecinamide Jel Krem Yorumlarım

Bu ürün, sivilce oluşumunu önlemeye, cildin pürüzsüzleşmesine, kızarıklıkların ve lekelerin azalmasına yardımcı bir jel krem. Yağlı ve sivilceye meyilli ciltlerin kullanımı için uygundur.


Kullanım şekli, yoğun yağlanma gösteren ve sivilceli bölgelere sabah akşam uygulanır.

Acnecinamide Jel Krem Yorumlarım

Beyaz kıvamlı bir ürün ama cilde uyguladığınızda çabuk emilen parlama yapmayan ve sanki uygulanan bölgeyi koruma kalkanına alan bir ürün. Ben sabah ve akşam yağlı ve sivilceli bölgelere uyguladım. Sabahları yıkadığım yüzüme uyguladım daha sonra rahatça makyaj yapabildim.  Cildimdeki küçük küçük sivilceleri gerçekten geçirdi, cildimdeki yağ oranını dengeledi, sivilce oluşumunu azalttı, çıkan sivilcileri ise önce iltihaplı getirip kurumasını hızlandırdı bu nedenle resmen benim favorim haline geldi kısa sürede bu ürün :) Eğer sizinde cildiniz benim gidi yağlıysa sizde bu ürüne bir şans verin hem uygun fiyatlı hemde yüksek performanslı bir ürün kendisi :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

Yorum Gönder