Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün: Uguisuno Poo Mask ve Soap

Uguisuno Poo Mask ve Soap

Selamlar blogcanlarım,
Bugün sizlere 4 blogger 1 ürün postu ile günaydın diyorum. Bu hafta bizim ortak denediğimiz ürün; Tyana Kozmetik tarafından denememiz için gönderilen Uguisuno Poo yani bülbül dışkısı :) Ay evet kuş boku :))
Bize Tyana firmasi Uguisuno Poo mask ve soap hediye etti. Yaklaşık 1-1,5 aydır düzenli kullanıyorum. Bu ürünler daha çok geyşa yüz bakımı adı altında Japonyada 1600 lü yıllarda kullanılmaya başlanmış ve günümüze kadar gelmiş.
Bendeki ürün sivilce sorunu yaşayan yağlı ciltler için önerilen Clarifying. Ürünün sabun ile birlikte kullanılması tavsiye ediliyor. Sabun ile köpürttüğünüz avucunuza bir miktar toz halindeki  maskeden alıyorsunuz ve macun kıvamına gelen ürünü yüzünüze uyguluyorsunuz. Yaklaşık 20 dakika beklettikten sonra cildinizi yıkıyorsunuz.
Uguisuno Poo Mask ve Soap

Gelelim yorumlarıma, dürüst olayım ürünü ilk gördüğümde ben bunu kullanamam dedim  neden derseniz ambalaj ve görünüm olarak çok güvenilir görünmedi bana. Daha sonra internette araştırınca yabancı blogger ve vloggerların bu üründen çok memnun kaldıklarını okudum ve bir şans vermeye karar verdim.
Uguisuno Poo Mask ve Soap
 Tavsiye edildiği gibi ürünü kullandım, yüzümde kuruyana kadar bekledim. Yağlı ciltler için olduğundan cildimi biraz gerdi ve kuruttu. Yağları kuruttuğu için sivilce çıkma oranı azaldı. Vaatlerinin arasında beyaz noktalarada iyi geldiği yazıyordu ancak benim beyaz noktarım göz çevresindeydi bu bölgelere kullanmadığımdan etkisini göremedim. Eğer çok yağlı ve parlayan cildiniz varsa bu ürün yüzünüzdeki yağı azaltacaktır,
Bende alerjik bir reaksiyon göstermedi bu ürün sivilceye neden olmadı ama bir mucizede yaratmadı bende açıkcası, bu nedenle yağlı ciltlerin fazla yağdan arınmaları için güzel bir altarnetif olabilir. Ve eğer yeni ürünler denemeye açık biriyseniz farklı bir deneyim olacaktır 😄
Diğer kızlarında yazılarını okumayı unutmayınız :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. BENDE BU MASKE VE SABUNU KULLANIYORUM. yORUMLARIN BENİ RAHATLATTI.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder