Ana içeriğe atla

Avon - Wish of Love Parfüm

Wish of Love Parfüm

Selamlar canlarım,
Bugün sizlere çok nadir paylaştığım parfüm postlarından biri ile günaydın demek istiyorum.  Parfüm yorumlama konusunda çok başarılı olmadığımı düşündüğüm için genelde bu tarz postlar yazmak istemiyorum ancak şimdi sizlere bahsedeceğim Avon parfüm hem kokusu ile hemde fiyatı ile çok seveceğinizi düşündüğüm Wish Of Love..

Bu parfümü geçenlerde indirim varken almıştım zaten uzun zamandır merak ettiğim kokuydu 25 tl'ye düştüğünü görüncede hemen aldım.



Wish of Love parfümün, üst notalarında tatlı bir koku, gül yaprakları ve kiraz çiçeğinin büyüleyici harmanı, kızılcık ile birleşiyor. Alt notalarında ise sandal ve sedir ağaçlarının sıcak birleşimi yer alıyor.
Wish of Love Parfüm

Kokunun tarifi bu şekilde peki, kokuyu ben tarif ediyorum derseniz,
bu parfüm çiçeksi, fresh ve çok doğal bir kokuya sahip. Sıktığında insanı boğmayan ve merak uyandıran romantik bir koku. Şişe tasarımı Channel parfüm tasarımına çok benziyor.

Kısaca ben bu parfüme bayıldım, fiyat performans bakımından bence çok güzel tam bir çanta parfümü. Kırılsada, kaybolsada üzülmezsiniz :) Kendisi benim #çantaparfümüm oldu sizin çanta parfümünüz hangisi :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Ne hoş bir rengi var.. Kokusunu ne güzel tarif etmişsiniz.. Çok merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. İyi bir koku bulmak çok zor. hayırlı olsun size.

    YanıtlaSil
  3. Avon sa denemeden almamak lazım hayal kırıklığına uğratabiliyor :(

    YanıtlaSil
  4. great.
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Great parfum:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Sisesi ve goruntusu cok hos bende genelde hafif kokulari tercih 3diyorum gule gule kullanin ;-)

    YanıtlaSil
  7. yazın kullanıyorum hafif mis gibi kokar

    YanıtlaSil
  8. Gençliğimin parfümü diyorum ben ona.. Avonda ilk çıktığında almıştım :) Hala da çok severim..

    YanıtlaSil
  9. çok uzun süre kullanadığım bir parfümdü kokusunun hafifliğini çok sevmiştim

    YanıtlaSil
  10. İlken bu parfümü çok sever, onda kalıcılığı da güzel fakat benim tenim de malesef.

    YanıtlaSil
  11. http://avon.parfumler.gen.tr/
    burda dediğiniz ürünlerin kalıcılık ve farkedilirlik oylamalarına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder