Ana içeriğe atla

Sinoz Leke Kremi Yorumları

Sinoz Leke Kremi
Herkese selamlar,
Bugün sizlere Sinoz markasının meşhur leke kreminden bahsetmek istiyorum. 
İnternette bu ürünü sevenler kadar beğenmeyen memnun olmayan sayısıda baya fazla. Bende çilli ve sivilce lekelerine sahip biri olarak bu ürünü yüzümde sadece leke olan bölgelerinde kullanmaya karar verdim.

Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum. Bu krem; Güneşten kaynaklı lekeler ve yazın ortaya çıkıp oluşan azalan güneş çillerinizden, sivilce lekelerinden, siyah noktalardan, hamilelikten kaynaklanan lekelerinizden, ağda ve epilasyon lekelerinden, özellikle ellerde oluşan yaşlılık lekelerinden ve ciltte oluşan renk tonu farklılıklarının görünümünü azaltmaya yardımcı olduğunu vaat eden bir ürün.

Ben akşamları cildimi temizledikten ve iyice kuruladıktan sonra yüzümde sorunlu bölgelere kullandım. Benim cildimde yazın güneşten artan çillerim ve sivilcelerden hatıra kalan kırmızı lekelerim var. Bu lekelerimden kurtulmak amacıyla Sinoz leke kremini ince bir tabaka halinde cilt lekerimin üzerine uyguladım.

Sinoz Leke Kremi
Yoğun kıvamlı, beyaz renkli, hafif kokulu bir krem. Yüzüme sürdüğüm bölgeleri çok güzel nemlendiriyor. İnternette bu krem makyajdan önce baz olarakta kullanılar bilir yazıyordu ama tüm yüzüme sürmek istemediğim için ben denemedim. Ama yağlı his bırakmayan ve cildi çok güzel nemlendirdiği için bence baz olarakta denenebilecek bir krem.

Benim cildimde nasıl bir etki yaptığını söylemek gerekirse, bu ürün mucize kesin alın lekelerimden kurtuldum diyebileceğim bir ürün değil. Ama sivilcelerimden hatıra kalan kırmızı lekelerimin rengini açtığını ve artık sivilce lekelerimin daha dikkat çektiğini dürüstçe söyleyebilirim.
Çillerine ne oldu derseniz onlar aynı şekilde duruyorlar zaten çillerin gidebileceğini çok fazla sanmıyorum. Çillerim artmasın benim için yeter :)

Hassas ve sivilceye meyilli bir cilt yapım var ancak bu krem bende alerji yapmadı ve ekstra bir sivilceye neden olmadı. İlk başlarda kullanmaya korkmuştum ama sonra gönül rahatlığı ile kullanmaya devam ettim. 

Kremin benim cildimde etkisi bu şekildeydi.
Bu krem şuanda 99 tl'ye yanında cilt temizleme jeli ile beraber satılıyor daha ayrıntılı incelemek isterseni Sinoz Leke kreminin sayfasına bakabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. bende de çil var etkili olur mu ki kuzucum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çillerimde etki etmedi ne yazıkki sadece sivilce izlerimde etkili oldu :(

      Sil
  2. Great product dear!!!Would you like to follow each other?Let me know on my blog,so i follow back with pleasure.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  3. Nice cream and beautiful flowers too :)
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    YanıtlaSil
  4. Hi, thanks for the visit on my blog. I follow you back...nice blog :)
    My Tester Mania

    YanıtlaSil
  5. mucizeleri olan bir krem değil açıkçası. ama yine de sivilce lekelerine iyi gelmesi de iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede mucize değil canım kırmızı lekelerime iyi geldi ama tamamiyle geçti diyemiyorum maalesef :(

      Sil
  6. I'm following you now! :)
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    YanıtlaSil
  7. Great post and great blog!! Have a nice day!! :)

    YanıtlaSil
  8. Great post! It seems a good product!
    Can we follow each other ? Follow me and i'll follow you back!
    Byeeee :)

    YanıtlaSil
  9. Benim arkadaşım güneş lekeleri için kullanmayı düşünüyordu ama çillerde işe yaramıyorsa sanırım güneş lekelerinde de işe yaramaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bende çok etkili olmadı ama ciltten cilde değişir canım :)

      Sil
  10. Merhaba,

    LR Health and Beauty 30 senelik bir Alman kozmetik firması. LR' ın cilt lekeleri ve cilt bakımı, kozmetik alanlarında birçok başarılı, paraben içermeyen sağlıklı ürünleri bulunuyor. http://www.aloeveraisfirsati.com/#!Cilt-lekelerine-karşı-Microsilver-Plus-Yüz-Yıkama-Kremi/zvvt2/56facf9a0cf2a3d848b415fa bunlardan sadece bir tanesi.


    LR son 10 senedir Türkiye' de faaliyet gösteriyor ve son 2 yıldır da inanılmaz şekilde büyüyor.

    incelemeniz için websitemiz http://www.aloeveraisfirsati.com .

    Ayrıca https://youtu.be/qIaZb_rIP1w adresindeki 1 dakikalık tanıtım videomuzu da izleyebilirsiniz.

    İyi günler

    YanıtlaSil
  11. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. güzel yazı olmuş ellerinize sağlık, devamını bekleriz :)

    http://aloeverabakimi.com/

    YanıtlaSil
  13. çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık devamını bekleriz :)
    http://aloeverabakimi.com/

    YanıtlaSil
  14. çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder