Ana içeriğe atla

5 Blogger 1 Ürün : Esterel Cosmetics Dipliner & Super Longlasting Eyeliner




Herkese Merhaba,
Bugün Esterel markasından 4 blogger 1 ürün postunda bahsedeceğiz. Ama bu hafta 4 değil 5 blogger olarak sizlere bu yazıyı yazıyoruz. Aramıza misafir blogger olarak Özlem arkadaşımız katıldı ve sizlere oda Esterel markasından bahsedecek :)
Ben Esterel markası ile bir blogger etkinliğinde tanışmış ve eyelinerını kullanmıştım. Şimdi ise dipliner ve Longlasting eyeliner'ını deneme fırsatı yakaladım.
Esterel Cosmetic bir Alman markası ve ülkemizde Mat kozmetik bu markanın distiribütörlüğünü yapıyor.

Esterel Cosmetics


Esterel markası bana Dark Blue adında dipliner ürününü yollamış. Günlük makyajında hergün eyeliner yada dipliner kullanan biri olarak ben zaten ürünleri görünce çok sevindim.

Çok renkli eyeliner kullanmaktan hoşlanmasamda bana yollanan koyu mavi dipliner'a tek kelime ile bayıldım.

Esterel Cosmetics


  • 3 ml mini şişesi ve klasik dipliner fırçası ile sürümü kolay.
  • Çabuk sabitlenen bir yapısı var. 
  •  Göz kapaklarımda akma ve dağılma yapmadı. 
  • Tüm gün beni çok güzel idare etti.
  • Alerjik bir reaksiyona neden olmadı.



Esterel Cosmetics

İkinci ürün ise Esterel Deluxe Cosmetics Super Longlasting Eyeliner. Bendeki rengi Ultra Balck. Yıllardır aradığım göz kalemi diyebilirim bu ürün için.

Esterel Cosmetics



  • Simsiyah renk veriyor adı gibi Ultra Black :)
  •  Yumuşacık ucu ile kolayca sürülme imkanı sağlıyor.
  •  Hızlıca sabitlenen ve tüm gün akma yapmayıp beni yarı yolda bırakmayan kalem yapılı bir eyeliner.
  • Kalemtraş ile kolayca ucunu açabilmek gerçekten çok güzel olsada sizi uğraştırabiliyor. 
  • Yumuşak uçlu olmasından dolayı çok ince eyeliner çekmek biraz zor. Ama üst ve alt kirpik diplerine bu eyeliner uygulayarak tüm gün idare edebiliyorum.

Esterel Cosmetics

İki ürününde pigmentasyonu harika. Kalıcılıkları ise kullandığım diğer dipliner ve kalemlere göre çok başarılı. Bulursam tekrar tekrar almak istediğim ürünlerin başında geliyor. İnternetteki fiyatlarına bakarak uygun fiyatlı ürün arayışında olanlara kesinlikle tavsiye edebilirim.

Bu arada;
İlken'in yorumları için Cadininİkizi Bloguna.
İlke'nin yorumları için İlkee.com'a
Pınar'ın yorumları için Miss Poine Bloguna
Özlem'in yorumları için  Ozinin Makyaj Böcesi Bloguna.
bakmayı unutmayın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Siyah kalemi o kadar beğendim ki umarım yaz aylarında da başarılı performans sağlar <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder