Ana içeriğe atla

Mac Girl About Town Ruj

Mac Girl About Town

Herkese selamlar,
Bugün sizlere Mac'in Amplified Creme serisinden Girl About Town rujundan bahsetmek istiyorum. Genelde nude tonlarda ruj kullanmayı sevsemde al benisinden dolayı tutulduğum iddialı bir renk olan Mac markasının rujundan bahsedeceğim.

Bu renk resmen mavi alt tonlu bir fuşya. Gerçekten çok iddialı ve renk olarak kullanması zor.


Dudağı kurutmayan kremsi bir yapıya sahip.
Rujun kalıcılığına gelirsek gün içinde tazelenmesi gerekiyor. Dudak çevresinde ruj belirgin şekilde kalsada dudak içinde renk soluk oluyor bu nedenle tazelemek gerekiyor.



Mac Girl About Town

Koyu renklerde yaşadığım sorun gibi bu rujuda sürerken kenarlara çok fazla taşırıyorum. Bunu engellemek için ben koyu renk rujları sürerken genelde fırça kullanıyorum sizede fırça kullanmanızı tavsiye ederim. Ruju taşırmadan sürmek için kullanılan bir diğer yöntem ise dudak çevresini dudak kalemi ile çerçevelemek.


Mac Girl About Town

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Rengi çok güzelmişş tam benim rengim ♥ Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Here I am dear,now I follow you back too :-)
    Love this lipstick,I often use it.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  3. Tatlı bir rengi var, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder