Ana içeriğe atla

Rimmel London Kate Moss İmzalı Mini Paleti - 01 Golden Sands

Herkese selamlar,
Bugün sizlere yeni piyasaya sunulan Kate Moss imzalı Rimmel London Markasının kontür paletinden bahsetmek istiyorum.
Rimmel London Kate Moss
Uzun zamandır aydınlatıcı arayışında içerisindeydim en sonunda The Balm Marry Lou alacaktım ki piyasaya Rimmel London Markasının kontür paleti çıktı. Her blogger gibi bende dayanamadım ve 01 Golden Sands  paleti aldım.

İçerisinde aydınlatıcı, kontür ve allık bulunuyor. Pigmentasyonu ve renk vermesi oldukça başarılı.


Rimmel London Kate Moss

Aydınlatıcı : Sizi disko topuna çevirmeden hafif bir ışıltı sağlıyor.Hatta eğer sizi ışıltılı aydınlatıcılardan hoşlanıyorsanız bu pek size göre değil neden derseniz cilt tonunuzdan daha açık bir pudra gibi. İçerisindeki ışıltıları çok dikkat etmezseniz göremezsiniz.
Kontür : Çok koyu tonlarda bir kontür değil daha çok açık tenli kişilerin tercih etmesini öneriyorum. Mesela ben yazın bronzlaştıktan sonra muhtemelen kullanamayacağım. En güzel özelliği ise dağıtımının kolay olması, çok ışıltılı gibi görünsede içerisinde sim bulunmuyor sadece cildi daha sağlıklı gösterecek düzeyde ışıltıları mevcut. Göz makyajında toprak tonlarını sevenler far olarak bile kullanabilir :)
Allık: 01 Numaralı bu paletin allığı pembe tonlu. Pigmentasyonu çok yüksek bu nedenle kullanırken dikkat etmek gerekiyor ben yanaklarınız fazla al al olabilir :)

Rimmel London Kate Moss
Çok olmasada bu palerin biraz tozutma problemi var özellikle bronzer kısmı diğer kısımlara oranla daha fazla tozutuyor.

Elbette bu mini palet profesyonel bir palet değil ama tek bir ürünü çantanıza atarak tüm günü geçirebilirsiniz. Bu nedenle ben bu ürün gün içerisinde kurtarıcı bir ürün olabilecek seviyede. Ayrıca mini paletin ambalajı çok güzel, gold detaylı olması size pahalı bir ürün izlenimi veriyor. Sağlam mı diye sorarsınız diğer klasik açılır kapanır ambalajlardan pek bir farkı bulunmuyor.

Bu paletin ülkemize gelen 2 renk seçeneği mevcut 01- Golden Sands ile 02 - Coral Glow.
17,99 tl satış fiyatı ile Watsonslar da bu ürüne sahip olabilirsiniz.


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Bende şeftali rengi allığı olanı aldım çok begendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şeftali rengi olanı bulamamıştım bu nedenle merak ediyorum açıkcası :)

      Sil
  2. fiyatına göre işlevi normal o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım fiyat performans olarak normal seviyede bir ürün

      Sil

Yorum Gönder