Ana içeriğe atla

Sinoz Besleyici Yüz ve Vücut Kremi

el kremi

Merhabalar,
Bugün sizlere Sinoz markasının Özgürlük Kadınla Başlar etkinliğinde bize hediye edilen besleyici yüz ve vücut kremi hakkında yorumlarımdan bahsedeceğim. Sinoz markası benim bu etkinlikle tanıştığım bir marka oldu. Bu nedenle bir an önce kullanmak istedim bu kremi.

Beni blog ve sosyal medyada takip edenler bilirler nemlendirici kremlere karşı aşırı derecede ilgim var. Özellikle ellerim için çeşit çeşit krem kullandığım büyük bir gerçek. Ellerim, benim vücudumda en çabuk kuruyan ve sertleşen bölgelerden biri bu nedenle ne yazıkki her üründen memnun kalmıyorum. Bir kremden beklentim nemlendirirken elleri vıcık vıcık yapmayan ve geçici değil biraz daha kalıcı bir yumuşaklık sağlaması, kokusuda güzel olursa yemede yanında yat :)

Esra etkinliğinde bize bu kremi hediye edince internetten biraz markayı araştırdım.
Sinoz markasının web sitesini incelediğimde ürün çeşitliliğinin çok fazla olduğunu ve her türlü ihtiyacı karşıladığını fark ettim. Özellikle bu marka leke kremi ile ünlenmiş ve çoğu kullanıcının memnuniyetini kazanmış.

krem
300 ml kavanoz ambalajı sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor bu krem. İhtiyacınız kadar ürünü parmaklarımızla kavanozdan alıp, ürünün ziyan olmasını engelleyebiliyorsunuz. Tüp kremler gibi biraz daha sıkayım yada keseyimde ürün gelsin derdi yok. Bu besleyici krem göz çevresi hariç yüz ve tüm vücutta kullanıma uygun bir ürünmüş ancak ben sorunlu bir cilt tipine sahip olduğum için sadece vücudumda kullandım. Yüzüm yağlı ve sivilce üretime meyilli olunca cesaret edemedim kullanmaya.

İçeriğindeki besleyici aktif maddeler ve E vitamini sayesinde kuruyan ve yıpranan cilde yumuşak ve ipeksi bir dokunuş kazandırmaya yardımcı oluyormuş.
Kremi ilk açtığım zaman burnuma gelen koku beni mest etti beni geçmişe götüren tanıdık bir kokusu var ancak kokunun ne olduğunu hala anlayamadım. Eğer kullanan ve kokuyu benzeten varsa yorum yazarsa sevinirim :)

Ürün hafif yoğun kıvamlı, sürüldüğünde vıcık vıcık etmeyen ve yağlı bir his bırakmayan bir krem. Bu özelliği beni çok memnun etti. Nemlendirmesine gelince birazcık ürün elimin ihtiyacı olan nemi kazanmasına neden oldu. Ellerim haricinde kuruyan bacaklarım içinde uyguluyorum ve verdiği yumuşaklıktan çok memnunum.

Bu ürün hakkında söyleyeceğim tek olumsuz yanı içeriğinde parfüm bulunması ve son kullanma tarihinin ambalajın üzerinde yazmıyor olması. Bunun haricinde bu krem gerçekten başarılı yeni bir ürün arayışında olanlar bu kreme bence şans vermeliler.

Ürün hakkında detaylı bilgi sahibi olmak ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Yağlı his bırakmayan kremleri seviyorum. Paylaşım için teşekkürler, sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder