Ana içeriğe atla

Ev Dekorasyonunda Gold Dokunuşlar


Merhabalar,
Son dönemde gold rengin ihtişamı her yanımızı sarıyor. Ayakkabıda, kıyafette ve ev dekorasyonunda her alanda gold detaylar kullanılıyor. Gold rengini çok seven ve hatta blogunda bile bu rengi kullanan biri olarak gold akımı açıkcası beni mutlu etti :) 

Gold bir resim çerçevesi ya da ayna, bembeyaz bir duvarı bile çok hareketli göstermeye yetebilir. Bu nedenle kullanımı çok kolay bir renk gibi görünsede yanlış yerde kullanılan gold bir obje evi dağınık gösterim göz yorabilir bu açıdan biraz riskli bir renk..

gold

Eğer sizde benim gibi evinizde gold rengini kullanmak istiyorsanız ama nerede kullanacağınıza karar veremiyorsanız aşağıdaki resimler sizlere fikir verebilir.

gold

gold

gold

gold

gold

Ben evdeki gold dokunuşlara bayılıyorum ama kullanmaya henüz cesaret edemedim. Aklımda birkaç fikir var eğer uygulayabilirsem sizlerle paylaşırım. Siz gold rengi hakkında ne düşünüyorsunuz ? 

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Ah ah çok güzel fikirler ama uygulaması o kadar da kolay olmuyor malesef :)

    YanıtlaSil
  2. Gold kendini çok belli eden bir renk. Bu yüzden gerçekten de kullanılacağı yer veya obje iyi seçilmeli ve mekanın dekorasyonuyla bütünlük sağlamalı. "Ben burdayım" diye bağırmamalı :) Bende seviyorum aksesuarlarda özellikle :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende aksesurlarda kullanmayı çok seviyorum odaya kattığı enerji çok yüksek :)

      Sil
  3. Gri ve beyazla çok yakışmış çok hoş duruyor ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder