Ana içeriğe atla

Depilissima Sir Ağda Seti İncelemesi

ağda makinası

Merhabalar,
Bugün sizlere bayanların tüylerden kurtulmak için uyguladığı yöntemlerin başında herkesin bildiği gibi ağda geliyor. Ağdanın yıllardır kadınların kullandığı ve en çok tercih edilen yöntem olduğunu söylesem sanırım yanılmış olmam. Eskiden el ağdaları varken, son zamanlarda ise kartuş ağdalar daha çok tercih ediliyor, kartuş ağda makinaları kullanım açısından hem daha kolay hemde daha hijyenik bir yöntem bu nedenle bende bu makinaları tercih ediyorum.

Eski kullandığım sir ağda setini evlenirken kaybettiğimden yeni bir set arayışındaydım tam da bu sırada Depilissima markası ile tanıştım.

Depilissima Sir Ağda Seti

Depilissima ağda seti çok şık gold bir çantanın içerisinde geliyor. İsterseniz kullandıktan sonra bu çantada muhafaza edebilir istersenizde seyahatlere çıkarken makyaj çantası diye yanınıza alabilirsiniz.


Bu çantanın içerisinde;

  • Vivol kartuş ağda makinesi
  • 1 adet Depilissima naturel kartuş ağda
  • 1 adet Depilissima azulen kartuş ağda
  • 1 adet Depilissima titanyum pudralı küçük başlıklı kartuş ağda
  • 150 ml Groomed ağda ve masaj yağı
  • 250 ml Groomed ağda sonrası tahriş azaltıcı ve nemlendirici losyon
  • 50 adet ağda bezi
  • Taşınabilir çanta
Ağda yapmak için ihtiyacınız olan tüm ürünler fazlasıyla bulunuyor.

kartus agda

Setin içerisinden 3 farklı kartuş ağda çıkıyor bunlar;

Depilissima Naturel kartuş sir ağda: Birinci kalite sir ağda olarak geçen natural sir ağda, bal renginde ve şeffaf bir yapıda. Eğer hassas bir cildiniz varsa uygulama yapmadan önce o bölgeye talk pudrası sürülmesi tavsiye ediliyor. Bacak ve kol bölgesi için kullanılması öneriliyor.

Depilissima Azulen kartuş sir ağda: Resimde gördüğünüz yeşil renkli olan ağda. İçerinde pudra bulunmuyor.Kuvvetli ağdalardan biri bu nedenle kol ve bacaklardaki inatçı tüyler için öneriliyor.

 ağda
Depilissima Titanyum pudralı Küçük Başlıklı kartuş sir ağda: En çok dikkatimi çeken kartuş bu oldu. Ucundaki küçük başlık özel bölgeler ve bıyık bölgesi için ideal görünüyor. İçerisinde bol miktarda pudra bulunduğu için hassas ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği öneriliyor. Parfüm ve esans içermiyor.

Bu setin içerisinden; ağda sonrası temizleme ve masaj yağı ile birlikte tahriş azaltıcı ve nemlendirici losyonda bulunuyor. 
Ağdada sonra oluşan kalıntılar bildiğiniz gibi su ile maalesef çıkmıyor bu nedenle temizleyeci bir yağ kullanmak gerekiyor. Ben bu yağlardan hiç hoşlanmazdım ta ki Groomed ağda sonrası temizleme yağı ile tanışana kadar. 
Bu yağ hem ağda kalıntılarını çok güzel temizliyor hemde içerisinde bulunan salatalık özü ile cildimi rahatlatıyor. Kokusu gerçekten çok harika insanın kullandıkça kullanası geliyor.
Aynı şekilde tahriş azaltıcı ve nemlendirici losyonda salatlık özlü ve ağdadan sonra hassaslaşan cildinizi çok güzel yatıştırıyor.

temizleme yağı


Kartuş ağda makinesi ise, kullanımı çok rahat fişe takınca kısa sürede ısınan ve çalıştığında led göstergesi yanan, diğer tekli kartuş ağda makinalarına göre daha kaliteli olan bir cihaz. Her kartuş ağda markasına uyumlu olduğu için eğer bu markanın ağdasını bulamasanız bile başka bir markanın ürünü ile makineyi kullanmaya devam edebiliyorsunuz.

agda makinasi

Başka markaların makinelerini kullandığım zamanlarda ağdaya başlamadan önce makineyı fişten çeker sonra makinenin biraz soğumasını beklerdim bunun nedeni makine ısıyı dışa verdiğinden elim yanar makineyi tutamazdım durum böyle olunca ağda bende bir bölgeyi bitiremeden soğur, tekrar sısınmasını beklemek zorunda kalırdım böylece ağdaya ayırdım süre artar saatlerce  uğraşırdım. Ama bu makine ısıyı çok fazla dışa vermediğinden fişten çeker çekmez kullanmaya başlayabiliyorum ve ağda hemen soğumuyor böylece daha hızlı şekilde işimi bitirmiş oluyorum. Bu nedenle bu kartuş ağda makinesi kısa sürede favorim oldu. Hem çabuk ısınıyor hemde ağda süresini kısalttığı için kısa sürede işim bitiyor.

Depilissima Sir Ağda Setini deneyimlemem için bakimliolmak.com hediye etti. Bu sayede hem depilissima markası ile hemde bakimliolmak.com ile tanışma fırsatım oldu.  Bu sitede güzellik ve bakıma dair bir kadının ihtiyaç duyabileceği herşey uygun fiyatlarla tüketiciye sunuluyor. Özellikle keratin bakımı serisi çok dikkatimi çekti son zamanlarda yıpranan saçlarıma iyi geleceğini düşündüğüm için en kısa sürede almayı ve uygulamayı istiyorum.  
Kısaca ben bu ağda setini çok pratik buldum özellikle küçük kartuş sizin içinde tam bir kurtarıcı olabilir.
Eğer ürünü daha detaylı incelemek ve satın almak isterseniz şuan bu set sitede indirime girmiş buraya tıklayarak ürünün sayfasına ulaşabilir ve belki bu sete bir şans verebilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. bu eli yakmaması çok önemliydi. bende aynı dertten muzdaribim. Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum bloğum için tık tık

    YanıtlaSil
  2. kuzenim bu setlerden kullanmış ve çok memnun kalmıştı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder