Ana içeriğe atla

Vissmate Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu Yorumlarım

Vissmate Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu

Herkese selamlar,
Bugün sizlere bir çamaşır suyundan bahsetmek istiyorum biliyorum bir çoğunuz bu ürünü hakkında yorumları o kadar çok okudunuz ki sıkıldınız artık. Herkes kendince birşeyler yazarak anlattı bu ürün hakkında yorumlarını bende size yeni evlenmiş ve anne evinde elini temizliğe hiç sürmeyip, kendi evine geçince temizlikle gözü dönmüş bir yeni gelinin yorumlarını paylaşacağım.

Evlendiğim zamandan beri yani yaklaşık 2 aydır sürekli bir hijyen takıntısı halindeyim bir elimde bez bir elimde çamaşır suyu tüm evi temizliyorum. İşte tam bu temizlik sevdamın tavan yaptığı bu günlerde Vissmate Çamaşır suyu ile tanıştım. Önceleri diğer yoğun kıvamlı çamaşır sularından ne farkı olabilir ki diye düşündüm açıkcası.

Vissmate Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu

Ama kullandıkça aradaki farkı anladım.
Birinci en sevdiğim yanı eşim çamaşır suyu kokusundan nefret ediyor ev çamaşır suyu kokunca rahatsız oluyor. Bende ne kadar çiçekli kokular falan alsamda sonuçta yinede o buram  buram koku eve yayılıyor ama Vissmate çamaşır sularında o yoğun koku yok ilk kullandığınız ne kadar o kokuyu alsanız da daha sonra uçup gidiyor ve eşim bu kokuyu fark etmiyor bile. Ve en güzeli elinizde ki çamaşır suyu kokusu diğer çamaşır suları gibi uzun süre varlığını hissettirmiyor.

Diğer gözüme çarpan özelliği diğer kıvamlı çamaşır sularına nazaran Vissmate daha yoğun ve daha az akışkan kıvamlı bir çamaşır suyu. Jel gibi bir yapısı var buda lavabonun giderinden hemen akıp gitmesini engelliyor böylece lavabo daha hijyenik oluyor.  Özellikle temizlik bezlerimi çamaşır suyu ile yıkadığımda en iyi etkiyi Vissmate ile sağladım gerçekten bezlerimin rengi açıldı böylece ne kadar çok kirli olduğunu anladım. :)

Vissmate yoğun kıvamlı çamaşır suyunu, tezgahlarda, banyo ve fayanslarda isterseniz beyaz renkli çamaşırlarınızda da kullanabiliyorsunuz. Ben çamaşırlarda kullanmadım ancak banyoda mutfakta severek kullanıyorum.

Ancak etrafımdaki alışveriş yerlerine baktığımda henüz ürünün satışını görmedim eğer ulaşabilirsem mutlaka alacağım :)

Bu arada daha detaylı bilgi için Vissmate'in internet sitesine bakabilirsiniz.


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. hihi bugün bende vissmate deneyimimi yayınladım birinci paragrafta anlattığın ile çok benzer bir paragrafım var :) Ama napalım benim eşimde hiç sevmez çamaşır suyu kokusunu :) Birde ürün hakkındaki düşüncelerimizde çok benziyor katılıyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene erkeklerin en büyük sorunlarından biri çamaşır suyu neden sevmiyorlar anlamıyorum :))

      Sil
  2. Looks like a great product, I love your candelabras...

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  3. selam ilk görüyorum bende bu markayı yazınız sayesinde en azından görünce fikrimiz olmuş olacak :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yazım işinize yarayacaksa ne mutlu bana :)

      Teşekkürler
      Sevgiler

      Sil
  4. ben bugün tekirdağın en büyük yerel marketine uğradığımda gördüm vissmateleri:) kasalara da koymuşlar bir sürü, 2.95 indirimde diyerek satıyorlardı. Firma bana da denemem için göndermişti ben de memnun kaldım, diğer şehirlerde de yavaş yavaş marketlerde yerini alır diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim :) Desene yakın zamanda heryerde göreceğiz bu ürünü :)

      Sevgiler

      Sil
  5. İstanbul'da Happy Center, Biçen, Uyum ve Carrefourlarda gördüm canım. severek kullanıyorum. Elimddekiler bittiğinde yeni ürün deneyimleri dışında alacağım ilk ürün bu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben henüz görmedim teşekkür ederim canım Carrefoura bakacağım :))

      Sil

Yorum Gönder