Ana içeriğe atla

Bernardo Alışveriş Sorunu

bernardo sorunu

Merhabalar,
bugün size büyük bir şikayet yazısı ile merhaba dedim ne yazıkki...

Bu şikayet yazım evlenmeden önce büyük bir çeyiz alışverişi yaptığım Bernardo firmasına ait. 
Bernardo elindeki ürünü satmak için her şeyi yapıyor ama sonra iade etmek ya da kırık bildirdiğim zaman çirkinleşen müşteri ilişkileri 0 olan bir firma. Ne oldu Mehtap diye sorarsanız 1 değil 2 olay oldu. İlk olayda neyse dedim sustum ama bu sefer artık bardak taştı.

Başıma gelen ilk bernardo kötü tecrübesi kırık ürün garantisinden kaynaklandı. Yaklaşık 1 yıl önce aldığım çeyiz setinde satın alma yaparken ben gelen ürünlerin kutularını açmayacağımı, evlendiğim zaman açacağımı ve kırık falan çıkarsa değişim sağlar mısınız diye sorduğumda satış temsilcisi elbette ürünlerimiz 2 yıl kırık garantili dedi. Bende buna güvenerek gönül rahatlığı ile satın aldım. Evlenmeden önce çeyizleri yerleştirmek için kutuyu açtığımda çay bardaklarından biri kırık çıktı bende madem garantim var gidip değiştireyim dedim ama mağazaya gittiğimde ilgisiz bir müşteri temsilcisi, ben bilmiyorum üstüme sorayım dedi ve sonuç olarak ürünü bedeli karşılığında alabileceğimi söylediler. Bende siz garanti veriyorsunuz almadan önce falan diye sert çıktığımda yanlış anlaşılmış kargoyu aldığınız zaman bakıp kırık varsa o zaman söylemeniz lazım diye çıkıştı. Bende lanet gelsin diye ayrıldım mağazadan..Satarken sorun yok tabi tabi diyen ilgili müşteri kırık çıkınca hemen geri adım atıyor !!


Bugün başıma gelen olayda bardağı taşıran son damla oldu. 2 gün önce eşime bernardo'dan termos aldım ve eşim ürünü beğenmedi bende iade etmek için bugün mağazaya götürdüğümde iade alınmadığını söyledi. Bende karşı çıktım ve iade işleminin benin tüketici hakkım olduğunu söyledim ama sistemin bu şekilde işlediğini elinden hiç birşey gelmediğini söyleyip bana müşteri hizmetlerinin numarasını verdi. Bende müşteri hizmetlerini aradım müşteri hizmetlerindeki saygısız kadın çok rahat bir şekilde bizim iade işlemimiz firma olarak yok diye cevap verdi bugüne kadar sistemlerinde hiç iade işlemi olamamış diyerek birde beni suçladı... Bende iade işlemi yapmıyorsanız tabiki elinizde iade ürün olmaz bu benim hakkım ben bu ürünü iade edicem yoksa sizi tüketici haklarına şikayet ederim dediğimde istediğinizi yapabilirsiniz dedi pişkin pişkin! Mağazanın hiç bir yerinde iade yoktur yazmıyorsa ve çalışan bana iade alınmadığı bilgisini vermiyorsa bence iade etmek benim en doğal hakkım. Eğer iade işlemleri yoksa bunu müşteriye bildirmeliler...

Ne olursa olsun bir kurum bu şekilde bir tavır takınamaz eğer iade almıyorsada düzgün bir dille sorunu çözmek için yöntemler sunması gerekir. Satın alırken müşteri ile nasıl ilgileniliyorsa satıştan sonrada müşteri, müşteridir. Bundan sonra bernardo'yu kimseye önermem. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Ayni sey karaca firmasinda benim basima geldi catal bicak takimlari daha uc yikamada kuflendi iade etmek istedigimi soyledim yollayin dediler yolladim yerine gelenleri gorunce gulermisiniz aglarmisiniz boyutlari benim takimimdan baska sekilleri bozuk sanirsiniz bi milyoncudan alinmis ustelik benimkilerde marka isimleri yaziyordu ustunde gelenlerde yazi yok tekrar aradim yine yollayin dediler yine yolladim sonuc yine ayni yine abuk subuk bicak catallar lanet olsun dedim aglayarak bana eskilerini bari yollayin dedim geri donus olmadi tabi ben de biraktim hic kullanmiyorum hic sevmedim o takimlari bence en iisi emsan inanilmaz bi musteri memnuniyeti sagliyolar tencerem.yanmisti ucretsiz gonderimle parlattilar gonderdiler duduklu tenceremin kapaginin vidasi kirildi bana yeni kapak yolladilar cok.ilgililer cok seviorum herkese de tavsiye ediyorum emsan alin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra bende emsan alacağım o zaman kimden duyduysam emsandan çok memnun. Çeyiz döneminde herkesin başına geliyor demekki böyle şeyler :(

      Sil
  2. Birde buyuk firma olacaklar cok gecmis olsun canim :-( malesef urunleri satinca isleri bitiyot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok kötü bir satış politikası :(

      Sil
  3. Geçenlerde Bernardo'dan bu süslü kaşıklardan alacaktım. Seçtim, beğendim baktım %50 indirim yazmışlar haliyle hemen kasaya geçtim. Fakat ödeme esnasında normal fiyattan geçildi, her neyse sinirlendim. Tüketici hakkıdır buraya bu etiketi fiyatı koyduysanız benim almaya hakkım var diye, kasiyer durumdan hiç memnun kalmadı. Bir beyefendi sanırsam mağaza müdürü yaklaştı, hanfendi sorun değil ürünü o fiyatta alabilirsniz diye kasiyere döndü.

    Eğer marketlerdeki gibiyse bu tip hatalarda vs kasiyerlerin maaşından düşülüyormuş. Onlarda bu tip şeyleri yedirebildiklerine kabul ettiriyorlar.

    Bence kesinlikle haklısın bende ceyiz araştırırken Bernardo'ya sık sık uğradım utanmasalar ömür boyu garanti var diyecekler, umarım tüketici hakları seni haklı bulur Mehtap'cım. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım. İyi yapmışsın hakkın olduğu fiyattan almışsın. Bende aynısını carrefourda yaşamıştım paranın fazlasını iade etmişlerdi. Bundan sonra alışverişlerde çok dikkat edeceğim..

      Sil
  4. Çok çok geçmiş olsun. Hem de en güzel dönemlerde böyle şeyler yaşamak çok can sıkıcı. Mutlaka hakkını ara o zaman doğru düzgün cevap vermeyi ve davranmayı öğreneceklerdir. Emsan en iyisiymiş galiba yorumlarda okudum. Benim de aklımda olsun en iyisi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder