Ana içeriğe atla

Uygun Fiyatlı Ürün Alarmı : Rapsodi Dipliner

Rapsodi Dipliner

Herkese selamlar,
bugün sizlere bitirdikçe aldığım, çok uygun fiyatlı ve eyeliner olarak kullandığım Rapsodi markasının dipliner'ından bahsetmek istiyorum. Bu ürün ile tanışmam Tedi mağazasını gezerken oldu. Tedi'de çeyiz alışverişi yaparken bu ürünü gördüm ve denemek istedim. İyiki almışım dediğim bir ürün oldu gerçekten çünkü gerçekten ben çok memnun kaldım. 

Rapsodi Dipliner


Küçük ve kullanışlı bir ambalaja sahip. Ben bu ürünü yaklaşık 4-5 gibi cüzi bir miktara aldım. Çok hızlı kuruyan tüm gün sabit kalan kesinlikle göz kapaklarına bulaşma yapmayan bir dipliner.

Rapsodi Dipliner

Kalın, eyelinerı emen bir fırçaya sahip. Kısa uçlu ama tutulan kısımda uzun bir sapı var. Ben uzun zamandır eyeliner kullanan biri olduğum için sürmekte çok fazla zorlanmıyorum ancak ilk kullanımda sizi zorlayabilir. Eğer ince eyeliner sürmeyi tercih ediyorsanız bu sizi daha fazla zorlayabilir. Çünkü çok ince olmayan bir fırça ucu var. 
Rapsodi Dipliner

En sevdiğim özelliklerinden biri gerçekten simsiyah bir renge sahip olması. Çünkü ben eyeliner olarak koyu renk tonlarını kullanmayı seviyorum. 
Uzun lafın kısası, bittikçe aldığım çok memnun kaldığım uygun bir eyeliner Rapsodi markasının dipliner'ı. Tedi mağazalarından başka nerede satılıyor bilmiyorum başka mağazalarda rastlamadım. Eğer siz görürseniz bir şans vermenizi tavsiye ederim :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Makyajda düzgün kullanıldığında bayıldığım. Bir ürün ama ben pek sürmeyi beceremiyorum genelde bir ara balacağım hoş görünüyor :) güle güle kullan canım
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar bende eyeliner sürmekte çok zorlanıyordum ama şimdi elim alıştı daha kolay oluyor :)

      Sil
  2. bir eyeliner tutkunu olarak gördüğüm yerde alıp deneyeceğim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bir bak sende beğenirsin umarım :)

      Sil
  3. Teşekkür ederim canım bende bloguna geleceğim :)

    YanıtlaSil
  4. şans eseri denemiştim bende bu ürünü. Fiyatına göre fazla iyi bence. :)

    Benim bloğumada beklerim .
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder