Ana içeriğe atla

Ücretsiz ve Sade Tasarımlara Sahip Headerlar

Merhabalar herkese,
Uzun zamandır blog tasarımları ile ilgili paylaşımlar yapmıyordum bende hazır kendi blogum içinde yeni tasarım yaparken aklımdaki bir kaç tane header tasarımını sizlerle paylaşmak istedim. Eğer bunlardan birini kullanmak isterseniz beğendiğiniz header'ı ve blog ismini mehtapslifestyle@gmail.com adresine mail atın bende sizin blog adınız ile yaptığım tasarımı sizinle paylaşayım :)









Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Bunlar cok guzel canim ya benimde blogda iyi bir tasarima ihtiyacim var :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh belki bunlardan biri işini görür canımcım :)

      Sil
  2. çok güzeller deneyeceğim hafta sonunda sağ ol tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardıma ihtiyacın olursa buradayım :) Kolay gelsin canım :)

      Sil
  3. Ne kadar hoş olmuş ellerine sağlık ^-^

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık hepsi çok güzel ^^

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzeller ve bloggerlara böyle destek olmanı takdir ediyorum!:) süpersin!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım bunu duymak çok güzel gerçekten :))

      Sil
  6. Eline sağlık çok güzel olmuşlar.
    Ben de bloğuma uygun bir şeyler yapayım istiyorum ama bir türlü fırsat bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :) Evet biraz zaman isteyen konu bu tasarım işleri :)

      Sil
  7. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindimmm :)) Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder