Ana içeriğe atla

Düğün'de Ne Giysem ? || What to Wear To Wedding?



Selamlar Blogcanlarım,
Ramazanın son günlerine gelmiş bulunuyoruz bu sene ramazanın yaz ayına gelmesi düğün sezonunu biraz ertelenmesine neden oldu şimdi ise bayram sonrası her hafta sonu bir düğün bizi bekliyor :)

Tabi bende kara kara düğünde ne giyeceğimi düşünüyorum. Çoğu arkadaşlarımın düğünü hal böyle olunca aşırı resmi olmayan ama çok gösterişlide olmayan elbise arayışlarına başladım. Hazır ben bu arayışlara girmişken bir kaç modelide sizinle paylaşayım dedim.
Aşağıda beğendiğiniz modelleri yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim benim seçimimde bana yardımcı olmuş olursunuz :)


What to Wear To Wedding

Kırmızı mini elbise her bayana yakışacak kurtarıcı parçalardan biridir. Her bayanın dolabında mutlaka kırmızı ya da siyah joker parçalar bulunmalıdır. Bence işte bu elbisede böyle parçalardan biri özel gecelerde çok kolay kombinlecek modellerden biri.

Fiyat ve detay için TıkTık/Click Click




What to Wear To Wedding

Çok beğendiğim dantel detaylı bu elbisede özel gecelere eşlik edecek kibar ve zarif bir model. Hem düğünlerde hem gece dışarı çıkarken tercih edilebilecek bir model.

Fiyat ve daha fazla detay için TıkTık/ Click Click


What to Wear To Wedding

Hem göz alıcı, hem dikkat çekici bir o kadarda zarif bir model. Bu elbiseyi giyebilmek yürek,  taşıyabilmekte vücut ister. Çok beğendiğim ama taşıyamayacağım bir model resmen gözüm kaldı :)
 Fiyat ve daha detaylı bilgi için TıkTık/Click Click


What to Wear To Wedding

Hem dikkat çekici hem derin dekolteli, gözleri üzerinize çekecek bir model. Duruşuna, kalıbına, kesimine bayıldım. Tabi bende bu modeldeki gibi harika durur mu bilemiyorum :)
Fiyat ve detaylı bilgi için TıkTık/Click Click


What to Wear To Wedding

Çok beğendiğim sade ama bir o kadarda kibar uçuş uçuş bir model olan bu elbise neredeyse tüm vücut tiplerinin tercih edebileceği bir kalıba sahip.
Fiyat ve daha detaylı bilgi için TıkTık/Click Click

What to Wear To Wedding

Ve son olarak yine yaz düğünlerinde, kokteyllerinde rahatlıkla tercih edilebilecek kol detayları ile dikkat çekici bir model. 
Fiyat ve daha detaylı bilgi için TıkTık/Click Click


İşte benim beğendiğim hem uygun fiyatlı hemde şık modeller bunlardı sizce hangi elbiseyi seçmeliyim yorumlarınızı bekliyorum :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Hepsi cok guzel ama ben birazdan renginden dolayi su yesiline bayildim ;-)

    YanıtlaSil
  2. Mavi olana bayıldım tam benlik cesaret ister tabi ama :)

    YanıtlaSil
  3. siyah tulumlar şık takılarla benim favorim bunların dılında tavsiye ederim seçeneklerden lacivert elbise tercihim olurdu

    YanıtlaSil
  4. yalnız fiyatlar ne kadar uygun yurtdışı mı öyleyse eğer bayağı bi geç gelir heralde ben yurtdışı alışverişlerimden hep pişman oldum ya beden tutmadı ya da kumaş kalitesi çok kötüydü aman dikkat diim

    YanıtlaSil
  5. yalnız fiyatlar ne kadar uygun yurtdışı mı öyleyse eğer bayağı bi geç gelir heralde ben yurtdışı alışverişlerimden hep pişman oldum ya beden tutmadı ya da kumaş kalitesi çok kötüydü aman dikkat diim

    YanıtlaSil
  6. Kısa ve net, su yeşili, siyah ve kırmızı elbiseler çok hoş :)

    YanıtlaSil
  7. ben kısa mavi olana bayıldım, fiyatları da uygunmuş.

    YanıtlaSil
  8. Kardeşin düğünü var ne giyeceğini bilmeyen hatta yurt dışında oldugundan vakti olmayan bi ablasI keşke bu konuda internete güvenebilsem. Hepsi çok hoş aslında...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder