Ana içeriğe atla

İndirim Haberi | Kliksa.com İndirim Kuponu


Selamlar sevgili blogcanlarım,
Bayram tatili sonrası ilk postum sizler için :) Kliksa.com'u sanırım bilmeyen yoktur. Ben elektronik alışverişlerimi genelde kliksa.com'dan yapıyorum. Şimdiye kadarda herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. Şimdi ise bu siteden henüz alışveriş yapmamış yada yapmak isteyen anne, babalar için  Anne-Bebek ve Oyuncak kategorisinde 100 tl ve üzerine kullanabileceğiniz 10 tl değerinde indirim kodunu sizlerle paylaşıyorum.  :)

İndirimden faydalanmanız için tek yapmanız gereken, www.kliksa.com adresine girip istediğiniz anne bebek ürünlerini seçmek ve sepette ödeme adımına geldiğinizde “hediye çeki/promosyon kodu kullanmak istiyorum” bölümüne şu kodu yazarak alışverişinizi tamamlamak: KLIKSAINDMS


Unutmayın bu indirim kuponu sadece 100 adetle sınırlı ve 31 Temmuzda kullanımı son buluyor :)
Hadi hemen alışverişe başlayalım :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Paylaşım için teşekkürler canım :) Blogunu takibe aldım bana da beklerim :* http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder