Ana içeriğe atla

Bioblas Saç Boyası Yorumları || Öncesi ve Sonrası İle

bioblas sac boyasi yorumları

Selamlar blogcanlarım,
Bugün sizlere Biota markasına ait BIOBLAS Color&More saç dökülmelerine karşı olan saç boyasından bahsetmek istiyorum. Ben saçlarını boyayan biri değilim ama düzenli olarak annemin saçlarını boyuyorum ve git gide bu konuda uzamanlaştığımı düşünmüyor değilim :) Annemin daha önce saçları röfleliydi ama daha sonra saçlarında beyazların sayısı artmaya başlayınca tek renk olayına geri dönmeye karar verdi annem o gün bugündür de annemin saçlarını evde kendimiz boyuyoruz.

Çok fazla ürün marka denedik, hem fiyat olarak hem performans olarak memnun kaldığımız yada iyi sonuç almadığımız ürünler oldu. Firma tarafından gönderilen bu ürünü çok merak ederek kullandık bunun en büyük nedeni annemin saçlarında dökülme problemi olmasıydı. Bu ürün 5 mineral ve vitamin içeren bitkisel yağlar ile saç dökülmesine karşı etkili bir ürün olduğunu vaat ediyor.

bioblas saç boyasi

BIOBLAS Ar-Ge ekibi, saçların boyanma sırasında gördüğü hasarı önleyecek, saçı derinlemesine besleyecek, saç dökülmesine karşı etkili bir yağ formüle etti ve saç dökülmesine karşı uzmanlığını bu bitkisel yağda 5 Mineral ve Vitamin ile birleştirdi, bizede bu ürünü denemek kaldı.

Gelelim ürün hakkında genel yorumlarıma;

  • İçerisinden çıkan kitlerin kullanımı çok rahattı tüm ürünlerin karışması için yapılan şişe tasarımı ile ürünleri çırparak homojen şekilde karıştırabildim.
  • Karıştırma kabının ağız kısmı çok kullanışsızdı bu nedenle ben boyama fırçasına döküp kullandım bu nedenle sizde fırçaya alıp kullanan yada boya karıştırma kabı kullananın diğer türlü çok zorlanırsınız.
  • Çoğu saç boyasın içerisinden çok az ürün çıkıyor ve bazen kısa saçlara bile 1 tüp boya yetmiyor ama bu ürün çok bereketliydi hatta şişenin dibinde biraz ürün kaldı.
  • Diğer markalara göre bu ürün saçta 40 dakika bekletildi.
  • İçerisinden tek kullanımlık şampuan ve maske çıktı.
evde saç boyama

Kullanım sonrası yorumlar;
  • Beyazların hepsi çok güzel kapanmıştı.
  • Annemde normalde saç boyaları beklerken kaşınma yapar ama bu kesinlikle kızarıklık ve kaşınmaya neden olmadı.
  • Evde boyanan saçların en büyük sorunların biri olan renk farklılıkları bu boya ile minimuma indi. Neredeyse tüm saçın aynı renge sahip olmasını sağladı. Annemde bazı yerlerde ton farklılıkları oluşmuştu, bu boya sayesinde tek renk saçlarına kavuştu. Bugüne kadar kullandığımız hiç bir boya bu şekilde renk eşitliğine neden olmamıştı bu nedenle gerçekten çok beğendik.
  • Resimde de gördüğünüz gibi mat ve cansız olan annemin saçları boyadan sonra yumuşacık ve parlak oldu, kesinlikle yıpranmadı, yanmaya neden olmadı.

Kısaca biz bu üründen gerçekten çok memnun kaldık ve annem bundan sonra hep bu markayı alalım dedi. Eğer sizde evde kendiniz saçlarınızı boyuyorsanız bu markayı mutlaka denemelisiniz.  Daha detaylı bilgi isterseniz eğer buraya bakabilirsiniz. Bu arada annem için kullandığımız 8.0 - Koyu sarı :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Annene cok yakışmıştır eminim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de merak edip 9 numarasını almıştım, saçlarım açık sarıydı uyguladığımda ve maalesef boyadan sonra kahverengi oldu, tekrar açmak zorunda kaldım. Şikayette bulundum , çünkü muhtemelen kullandığım boya hatalıydı, ama tatmin edecek bir geri dönüş olmadı, en azından incelemeleri gerekirdi boyayı, sizin memnun kalmanıza sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok üzüldü demekki boyada hata olmuş demekki gerçekten böyle bir durumla karşılaşmanız şansızlık olmuş :(

      Sil
    2. sorma şans işte :)

      Sil
  3. Ben de çok beğendim boyayı :)

    YanıtlaSil
  4. I've never dyed my hair, but if I ever want to paint this is a good tip !
    You tell me you have this brand in Brazil ?
    Kiss !!
    Estiilo Menininha

    YanıtlaSil
  5. renk çok güzel olmuş bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder